۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۳۵۶۸۸
امام جمعه آمل:

اربعین حسینی پیام وحدت و اقتدار امت اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر اینکه این حضور گسترده مسلمانان جهان در مراسم اربعین حسینی خنثی کننده نقشه های دشمنان است، گفت: امت اسلامی پیام وحدت و اقتدار خود به دشمنان مخابره کردند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به اربعین شهادت امام حسین(ع)، گفت: امام حسین(ع) و یاران باوفایشان در مسیر ترویج ارزش های والای دینی قدم گذاشتند که سبب شده است تا برای همیشه تاریخ ماندگار و جاویدان شوند.

 

وی افزود: حماسه عاشورایی پیام های ارزنده و والایی دارد که انسان باید تلاش کند این پیام های گرانقدر را در برنامه های زندگی خود اجرایی کرده و پیرو واقعی اهل بیت معصومین(ع) باشد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به حضور بیش از بیست میلیون زائر حسینی در کربلا، بیان داشت: راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی نشانگر اقتدار جهان اسلام است که می تواند پیام های خوبی برای گروه های تکفیری منطقه و همه دشمنان اسلام  داشته باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر اینکه این حضور گسترده مسلمانان جهان در مراسم اربعین حسینی خنثی کننده نقشه های دشمنان است، گفت: مسلمانان عشق و ارادت والایی به امام حسین(ع) داشته که در این ایام نورانی به هر نحوی که شده است ارادت و دلدادگی خود به این امام بزرگوار را به نمایش می گذارند.

 

وی با بیان اینکه روز به روز که می گذرد بر عظمت نهضت حسینی افزوده می شود، تصریح کرد: باید امکانات لازم فراهم شود که اگر این امر مهم صورت گیرد در سال های آینده شاهد حضور گسترده تر مسلمانان در مراسم اربعین حسینی کربلا خواهیم بود.

 

امام جمعه آمل افزود: بیست میلیون دلشکسته و عاشق در کربلای حسینی حضور پیدا کردند و باید دعای نابودی دشمنان اسلام را داشته باشیم که می خواهند در مسیر مقابله با تفکرات ناب دینی و کشتار مسلمانان گام بردارند باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به فعالیت های گروه داعش در کشورهای منطقه، گفت: داعش در کشورهای عراق و سوریه تلاش دارد که این اقدامات با حمایت های ایادی استکبار جهانی صورت می گیرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش گروه های تکفیری با حمایت غرب و برخی کشورهای عربی منطقه صورت می گیرد، تصریح کرد: این گروه های تکفیری در واقع به نام دین در حال ضربه زدن به دین هستند.

 

وی با اشاره به این که ایادی استکبار جهانی از پیشرفت اسلام در هراس هستند، افزود: آن ها نمی خواهند دین مبین اسلام به عظمت و عزت دست پیدا کند که می خواهند به دین اسلام را با اقدامات خود بد جلوه دهند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات