۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۳۵۷۰۵

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه محمودآباد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان خبرداد.
وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سید عبدالله حسینی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به این که همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز بزرگداشت آن در این شهرستان برگزار می شود، گفت: این همایش در حوزه علمیه امام صادق(ع) محمودآباد و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب و دانشجویان صورت می گیرد.

 

وی افزود: این همایش می تواند نقش ارزنده ای در تبیین نقش و جایگاه وحدت حوزه و دانشگاه داشته باشد که به صورت شهرستانی برگزار می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با بیان این که باید بسترهای لازم به منظور تعامل و وحدت بیشتر حوزه های علمیه و دانشگاه ها فراهم شود، بیان داشت: نزدیکی این دو نهاد مقدس موجب شکل گیری حرکت ها و برنامه های ماندگار در نظام اسلامی می شود که باید نسبت به این امر ارزنده اهتمام خاصی وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که وحدت حوزه و دانشگاه می تواند گام ارزنده ای در مقابله با برنامه ها و نقشه های خصمانه دشمنان باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد هستند تا از هر فرصتی به جامعه ما آسیب برسانند که حوزویان و دانشگاهیان باید در راستای مقابله با آنان و ترسیم برنامه ارزنده فرهنگی برخاسته از اسلام ناب محمدی تلاش کنند.

 

وی با بیان این که وحدت حوزه دانشگاه موجب تقویت بنیان های انقلاب اسلامی می شود، گفت: دو قشر طلبه و دانشجو باید از ظرفیت های یک دیگر به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با تاکید بر این که حوزه و دانشگاه باید از تجربیات هم استفاده کرده و برای حرکت مطلوب جامعه تلاش داشته باشند، ادامه داد: اگر این دو مرکز همدل و همراه باشند جامعه ای موفق و توسعه یافته خواهیم داشت./1314/ت303/ب1

ارسال نظرات