۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۳۵۹۳۰

سلسله نشست های قرآنی در حوزه علمیه آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل از برگزاری سلسله نشست های انس با قرآن و عترت در این حوزه علمیه خبرداد.
قرآن کريم

حجت الاسلام عیسی نژاد، معاون تهذیب حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که سلسله نشست های انس با قرآن و عترت در نمازخانه این حوزه علمیه برگزار می شود، گفت: این نشست هفتگی در روزهای سه شنبه صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به این که انس با قرآن و عترت زمینه ساز سعادت و رستگاری انسان است، بیان داشت: این نشست ها با محوریت سوره مبارکه حجرات برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عیسی نژاد با بیان این که مفاهیم حیات بخش قرآنی باید بیش از پیش در جامعه ترویج شود، افزود: قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری برای رسیدن به اهداف والای انسانی است که باید در راستای ترویج این کتاب نورانی اهتمام خاصی صورت گیرد.

 

وی گفت: امروز دشمن در کمین نشسته است تا با نقشه ها و برنامه های خود قرآن را از ما بگیرد که باید اهتمام ارزنده ای در راستای ترویج قرآن کریم در جامعه وجود داشته باشد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، تصریح کرد: باید در راستای ترویج معارف و مفاهیم قرآن کریم تلاش خاصی صورت گیرد و دلیلش در آن است که علاوه بر تعالی و تکامل در انسان زمینه ساز دستیابی به سعادت را نیز برای او فراهم می آورد.

 

حجت الاسلام عیسی نژاد با تاکید بر این که قرآن بهترین هدایت کننده جامعه بشری است، گفت: عمل کردن به معارف و تعالیم والای این کتاب نورانی باید در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوی سعادت و معنویت هدایت کند.

 

وی با بیان این که ترویج فرهنگ قرآنی باید مورد توجه همگان باشد، ادامه داد: قرآن گوهر گرانبهایی است که اگر در راستای تفهیم و ترویج آن تلاش خاصی صورت گیرد شاهد حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری خواهیم بود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات