۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۳۶۱۰۳
نماینده بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق:

شرایط آسان برای اعزام زائران به عتبات پیش بینی شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق در دیدار قائم مقام شرکت شمسا بر هماهنگی و همدلی مجموعه دست اندرکاران امر زیارت و فراهم شدن شرایط آسان برای اعزام زائران به عتبات عالیات تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در ديدار صباح قائم مقام شركت شمسا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در دیدار صباح، قائم مقام شرکت شمسا و برخی اعضای هیأت مدیره آن از خدمات تلاشگرانه مجموعه نیروهای این ستاد در کشور عراق تقدیر کرد و رمز موفقیت را در هماهنگی، همدلی، تلاش و اخلاص برشمرد.

وی گفت: هیچ کاری بدون همدلی و هماهنگی ثمربخش نیست و باید کارهای فرهنگی معنوی با انگیزه و عشق باشد تا اثرگذار و ماندگار شود، و شایسته است هر اندازه امکان پذیر باشد در ایجاد شرایط آسان و مناسب برای اعزام زائران به عتبات عالیات فراهم شود.

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق افزود: بسیاری از مردم عشق فراوانی به زیارت اماکن مقدسه در کشور عراق دارند، هر قدر این امر بیشتر ساماندهی شود، سبب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در ادامه با اشاره به نقش مدیریت اخلاقی در پیشبرد کارها، برخورد کریمانه با زائران را رسالت همه دست اندرکاران امر زیارت خواند و گفت: راه مدیریت اخلاقی در بخش زیارت تکریم زائر است؛ باید با رفتار و گفتارمان درس اخلاق به دیگران بیاموزیم.

وی خدمت به زائران حرم حسینی را افتخار بس بزرگ برشمرد و اظهار داشت: ارتباط و اتصال با اهل بیت (ع) برای سازندگی انسان در این دنیا اثرگذار و برای آخرت انسان ذخیره بسیار ارزشمندی است؛ بنابراین باید فرصت را غنیمت شمرد، بلکه با فرصت سازی در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه تلاش کرد./840/د102/ب6

ارسال نظرات