۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۳۶۱۶۷

اعضای هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند

خبرگزاری رسا ـ انتخابات هیأت مدیره و بازرسان جدید خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور اعضای این تشکیلات صنفی در تبریز برگزار شد.
خانه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی، عصر امروز با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب رسانه استان، مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

 


علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در سخنانی کوتاه از اساسنامه جدید خانه مطبوعات حمایت کرد و از اجرای برنامه های حمایتی از اصحاب رسانه در آینده خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات شمال غرب در اولویت برنامه ها قرار دارد.

 


همچنین عارف گوزلی، مدیر پیشین خانه مطبوعات به ارایه گزارشی از روند فعالیت های خانه مطبوعات و مقدمات لازم برای برگزاری این انتخابات پرداخت و گفت: حضور اصحاب رسانه در انتخابات هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات نشان می دهد که شما بر سرنوشت خانه مطبوعات حساس هستید.

 


محمد هادی نیا، رییس هیأت مدیره پیشین خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی نیز به ارائه گزارش عملکرد این خانه پرداخت و گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سال های 91 و 92 همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، برگزاری اردوی گردشگری خبرنگاران در منطقه ورزقان و بازدید خبرنگاران از نمایشگاه مطبوعات تهران از جمله فعالیت های خانه بوده است.

 


وی برگزاری مراسم روز خبرنگار، همکاری در برگزاری جشنواره یک روز با حیدربابا در زادگاه استاد شهریار، برپایی جنگ شادی ویژه اصحاب رسانه با اجرای گروه های هنری، پیگیری مسکن مهر خبرنگاران و برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری را از جمله اقدامات خانه مطبوعات برشمرد.

 


بنابر این گزارش، پس از اخذ رأی اعضای خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی اسامی هیأت مدیره جدید خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی به شرح زیر انتخاب شدند.

 


در بخش انتخاب بازرسان؛ مرتضی شفیعی از خبرگزاری رسا با 51 رأی و خانم خدابخش نیز با 51 رای به عنوان بازرس خانه انتخاب شدند.

 


در بخش مدیران مسؤول؛ به ترتیب عارف گوزلی با 85 رای و محمد امین خوش نیت با 42 رای


در بخش خبرنگاران؛ پیمان پاکزاد با 86 رای، علی عباسی با 59 رای و حمیده بردباری با 36 رای


در بخش سرپرستی خبرگزاری‌ها؛ اسد بابایی با 75 رای


در بخش سرپرستی نشریات سراسری؛ اسد فلاح از خبرگزاری برنا با 50 رای./935/پ202/ب4

ارسال نظرات