۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۳۶۲۱۶

مهلت شرکت در آموزش دانشگاهیان عمره‌‌گزار تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ با توجه به محدود شدن تعداد روزهای سفر «۱0 روزه شدن» و همچنین حجم مطالب و محتوای مورد نیاز جهت آشنایی با مناسک و اماکن عمره مفرده، لازم است آموزش هایی قبل از سفر به دانشجویان داده شود که در سال جاری بخشی از این آموزش‌ها توسط سامانه آموزش مجازی ارائه شده که گذراندن این دوره‌های برای دانشجویان الزامی است.
آموزش دانشگاهيان عمره‌‌گزار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره عمره دانشگاهیان «دانشجویانی که تا کنون به هر دلیلی در دوره‌های آموزش مجازی شرکت نکرده و یا دروس مورد نظر را نگذرانده اند» می‌رساند، با توجه به تعداد دروس و همچنین مشکلات سامانه آموزشی، این دوره تا دهم دیماه تمدید شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک و سامانه آموزش مجازی در این دوره شرکت کنند.

 

با توجه به محدود شدن تعداد روزهای سفر «10 روزه شدن» و همچنین حجم مطالب و محتوای مورد نیاز جهت آشنایی با مناسک و اماکن عمره مفرده، لازم است آموزش هایی قبل از سفر به دانشجویان داده شود که در سال جاری بخشی از این آموزش‌ها توسط سامانه آموزش مجازی ارائه شده که گذراندن این دوره‌های برای دانشجویان الزامی است.

 

در این دوره آموزشی 6 درس ارائه شده که یک درس آن اختیاری می‌باشد و 5 درس ضروری که دانشجویان اهل سنت از درس احکام و مناسک معاف می‌باشند.

 

بنابراین اطلاعیه دانشجویانی که تا کنون نتوانسته اند در آموزش مجازی شرکت کنند و یا دوره‌ها را به پایان برسانند تا دهم دیماه فرصت دارند با مراجعه به لینک آموزش مجازی در این دوره شرکت کرده و اعزام خود را قطعی کنند./840/د101/س

ارسال نظرات