۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۳۶۲۴۹
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان:

تشکیل انجمن خیرین و واقفان سلامت در کاشان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان با بیان این‌که تشکیل انجمن خیرین و واقفان وقف سلامت در کاشان امری ضروری است، گفت: یکی از نیازهای مهم شهر کاشان ایجاد مراکز درمانی مجهز و ایجاد موقوفاتی با نیت کمک به دارو و درمان بیماران نیازمند و خرید تجهیزات بیمارستانی است.
حجت الاسلام محسن ضيائي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محسن ضیائی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان بعد ازظهر امروز در آستانه هفته وقف در نخستین نشست صنفی تخصصی اداره اوقاف کاشان با رییس و هیأت امنا و پزشکان بیمارستان موقوفه حاج محمدصادق نقوی، تشکیل انجمن خیرین و واقفان وقف سلامت را در این شهرستان را ضروری دانست.

 

وی با اشاره به این که یکی از نیازهای مهم شهر کاشان ایجاد مراکز درمانی مجهز و ایجاد موقوفاتی با نیت کمک به دارو و درمان بیماران نیازمند و خرید تجهیزات بیمارستانی است یادآورشد:  یکی از اولویت های اداره اوقاف کاشان، راهنمایی و سوق دادن واقفان جدید به این نیت مهم است.

 

حجت الاسلام ضیایی یاد آورشد: موقوفه حاج محمد صادق نقوی مشتمل بر املاک مزروعی، مسکونی و تجاری برخی نقاط شهر کاشان  است که عواید حاصل از آن باید صرف کمک به امور درمانی نیازمندان شود.  

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه اظهار امیدواری با تعامل سازنده و هدفمند با مدیریت بیمارستان نقوی و متولی موقوفه حاج محمد صادق نقوی در زمینه اجرای صحیح نیت واقف خیراندیش و احداث مراکز مورد نیاز گامی مؤثر در امور درمانی کاشان برداشته شود.

 

شایان ذکر است، نخستین نشست تخصصی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با پزشکان بیمارستان موقوفه حاج محمد نقوی با هدف ترویح و توسعه فرهنگ وقف و با حضور متولی موقوفه بیمارستان نقوی کاشان عصر امروز در این بیمارستان برگزار شد.  

 

گفتنی است، این نشست تخصصی در راستای برنامه های هفته وقف در شهرستان کاشان برگزارشد./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات