۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۳۶۳۹۲
آیت الله نوری همدانی:

وزیر بهداشت مایه افتخار دولت است

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از اقدامات ارزنده وزارت بهداشت، دکتر قاضی زاده را مایه افتخار دولت یازدهم دانست و تاکید کرد: فردی از افراد مملکت وظیفه دارد در مقابل نیات و خدمات وزیر بهداشت از شما تشکر کند.
ديدار وزير بهداشت با مراجع و علماي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به سانحه تصادفی که اخیرا برای همراهان وی پیش آمد، گفت: خداوند به شما توفیق دهد که خدمتی مهم و کم سابقه را انجام می‏دهید و به برکت همین خدمات است که بلایا از شما دفع می‏شود.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با قدردانی از زحمات وزیر بهداشت،خطاب به وی اظهار داشت: هر فردی از افراد مملکت وظیفه دارد در مقابل نیات و خدمات وزیر بهداشت از شما تشکر کند؛ بنده هم به عنوان طلبه ای از حوزه‏های علمیه قم از شما تقدیر و تشکر می‏کنم؛ تا به حال سابقه نداشته مناطق محروم این‏چنین و به راحتی به پزشک و متخصص دسترسی داشته باشند، هر چه می‏توانید به مناطق محروم خدمت کنید.

 

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که برای هر منطقه‏ای سه قدرت «فقیه عالم، طبیب قابل اعتماد و حاکم عادل» لازم است تا مردم با ناراحتی مواجه نشوند خطاب به وزیر بهداشت، گفت: شما در حقیقت این حدیث امام صادق(ع)، مبنی بر طبیب بصیر و قابل اعتماد را عملی کرده‏اید؛ شما باعث افتخار این دولت هستید.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اقدامات انجام شده از سوی وزارت بهداشت در راستای از بین بردن معضلات ناباروری، گفت: گام‏هایی که برای از بین بردن مشکلات ناباروری انجام شده بسیار خوب است؛ البته باید یک نظارت کامل بر طرح‏هایی که عملی شده، وجود داشته باشد و به همین وسعت تداوم یابد؛ همچنین موانع از سر راه افرادی که به عنوان خیّر در راه سلامت گام برمی‏دارند برداشته شود تا به این امر خیر ترغیب شوند.

 

وی با تاکید بر این که امنیت و اقتدار ایران الگو و نمونه است، تصریح کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا از لحاظ صحت و سلامت نیز جمهوری اسلامی در دنیا نمونه باشد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در بخش پایانی به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: از برکت وجود شهید مفتح، وحدت حوزه و دانشگاه به وجود آمده است؛ با سرپرستی مدبرانه رهبر معظم انقلاب وحدت میان ملت و دولت و شیعه وسنی نیز به وجود آمده است. /840/پ202/ج

ارسال نظرات