۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۳۶۴۸۴

پروژه مرکز پژوهشکده علمی فرهنگی بسیج اساتید کردستان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه و با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه مرکز پژوهشکده علمی فرهنگی بسیج اساتید کردستان کلنگ‌زنی شد.
بسيج اساتيد

به گزارش خبرگزاری رسا، ظهر امروز و با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه دراستان کردستان، استاندار این استان و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه کردستان، پروژه مرکز پژوهشکده علمی فرهنگی بسیج اساتید کردستان کلنگ‌زنی شد.

 

علی شکری رئیس سازمان بسیج اساتید استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یکی از دغدغه‌های معمار کبیر انقلاب بوده و بارها ایشان در بیانات مبارکشان به این مهم اشاره کرده‌اند.

 

وی افزود: شهید مفتح حلقه اتصال بین حوزه و دانشگاه بودند و امروز بیش از هر زمان دیگری به این وحدت نیاز داریم.

 

رییس سازمان بسیج اساتید استان کردستان تصریح کرد: نباید جریانات سیاسی در دانشگاه‌ها آنچنان نمود پیدا کند که ما را از رسالت اصلی که همانا توسعه علمی و اخلاقی است دور نماید.

 

شکری افزود: امروز بسیج اساتید می‌تواند این افتخار را داشته باشد که با تکیه بر توانمندی اساتید متعهد و خلاق توانسته است در برابر دشمنان ستیزه‌جو و توطئه‌های آنان در عرصه جنگ نرم ایستادگی کند.

 

وی اظهار داشت: با برگزاری کارگاه‌های جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی، حلقه‌های صالحین، کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت تمدن نوین اسلامی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان به مقابله به مثل پرداخته‌ایم و همواره وحدت حوزه و دانشگاه را در برنامه‌های خویش مدنظر داشته و داریم.

 

رییس سازمان بسیج اساتید استان کردستان اظهار داشت: امروز نیز همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت آیت‌الله مفتح شاهد کلنگ‌زنی پروژه مرکز پژوهشکده علمی و فرهنگی بسیج اساتید استان هستیم که امیدواریم این مرکز پژوهشی در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و زمینه‌ساز توسعه علمی و فرهنگی دانشگاهیان استان باشد./998/د102/ب6

ارسال نظرات