۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۳۶۵۴۱
دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین:

شیخ الجمری روحیه آزادگی را در میان ملت بحرین زنده کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین بیان داشت که شیخ الجمری روحیه آزادگی و انقلاب را در میان ملت بحرین زنده کرد.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين


 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالامیر الجمری از علمای بحرین، روز گذشته با حضور علما، روحانیان، طلاب علوم دینی و جمع کثیری از مردم در منطقه الجمری این کشور برگزار شد.


حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در این مراسم با اشاره به خدمات علمی و انقلابی این روحانی عالی مقام گفت: اگر رژیم آل‎خلیفه به نصیحت‎های شیخ الجمری گوش فرا می‎داد، شرایط بحرین به این گونه نابسامان نبود.


وی افزود: شیخ الجمری دارای چشم انداز ملی و انسانی برای ملت بحرین بود که اگر این چشم انداز محقق می‎شد شیعه و اهل سنت در کرامت و سعادت زندگی می‎کردند.


دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین انقلاب این کشور را ادامه انقلاب‎های دهه 90 میلادی دانست و تصریح کرد: روحیه انقلابی شیخ الجمری در کالبد ملت بحرین دمیده شده است. این عالم شیعه روحیه آزادگی را در بین ملت بحرین زنده کرد.


وی ادامه داد: مسیر هموار انقلاب بحرین مدیون فعالیت‎های انقلابی شیخ الجمری، شیخ عیسی قاسم و سید احمد الغریفی از علمای این کشور است.


حجت الاسلام سلمان، شیخ الجمری از حلقه‎های مهم و تاثیر گذار انقلاب‏های بحرین خواند و اظهار داشت: شیخ الجمری از قاضی‎های عادلی بود که صدای مردم مظلوم بحرین را در پارلمان دهه 70 میلادی به گوش مردم جهان می‎رساند./994/ب902/ک

ارسال نظرات