۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۳۶۵۷۹
رییس مجمع علمای صور لبنان:

ادعاهای جان کری مبنی بر موافقت با تشکیل دولت مستقل فلسطین دروغ است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تأکید کرد که آمریکا و اسرائیل به دنبال پایان دادن به مسأله فلسطین هستند.
شيخ علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه‌ای که امروز از سوی وی منتشر شد با هشدار نسبت به توطئه‌های آمریکا و اسرائیل برای پایان دادن به مسأله فلسطین، گفت: تلاش‌های اخیر غرب با هدف فریب دادن مردم و دولتمردان فلسطین صورت می‌پذیرد.
 
 
این عالم لبنانی با تأکید براینکه ادعاهای جان کری مبنی بر تشکیل دولت فلسطین، گفت: آمریکا اگر واقعا با تشکیل دولت مستقل فلسطین موافق بود اجازه می‌داد که قطعنامه پایان اشغالگری اسرائیل در مرزهای 1967 در موعد زمانی مشخص تصویب شود.
 
 
وی خواستار تحسین روابط بین گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج از این کشور شد و گفت: آزادی فلسطین نیازمند اتحاد و انسجام گروه‌های سیاسی و مردمی این کشور است.
 
 
حجت الاسلام علی یاسین تصریح کرد: غرب از هر فرصتی برای تضعیف کشورهای اسلامی استفاده می‌کند. این امر در تهاجم فرهنگی آنها و اشاعه فساد در کشورهای اسلامی نمودار است.
 
 
گفتنی است در حالی که تشکیلات خودگردان فلسطین قطعنامه‌ای را به منظور مشخص کردن موعد زمانی برای خروج اسرائیل از مرزهای 1967 تقدیم سازمان ملل کرده‌اند، مقامات آمریکایی تأکید کردند که این قطعنامه را وتو می‌کنند./983/ب902/ک
ارسال نظرات