۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۳۶۸۰۵
حجت‏الاسلام سالک:

فتنه88 به ثمر می نشست، تمام تحریم ها برداشته و سمت و سوی قطعنامه ها تغییر می کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این که اگر فتنه به ثمر می نشست، تمام تحریم ها برداشته و سمت و سوی قطعنامه ها تغییر می کرد، گفت: اگر دولت تدبیر و امید خواسته‏های غرب را قبول کند ممکن است آنها هم کمی کوتاه بیایند ولی از خصومت اصلی خود دست برنمی‏دارند.
حجت الاسلام سالک حجت الاسلام سالک

حجت‏الاسلام احمد سالک نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به صدور قطعنامه جدید حقوق بشری سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر ما از لابی صهیونیستی در سازمان ملل برای صدور چنین قطعنامه‏هایی چشم پوشی کنیم  اشتباه بزرگی را انجام دادیم.

وی با بیان این‏که نباید ماهیت استکباری سازمان ملل را نادیده بگیریم، گفت: لابی صهیونیستی و نظام سلطه همه سازمان‏های حقوق بشری را در مشت خود گرفته و سیاست‏های آنان را بر اساس منافع و اهداف خود تعیین و تبیین می‏کند.

حجت‏الاسلام سالک با تأکید بر این‏که برای دشمن تفاوتی نمی‏کند که چه افراد و با چه دیدگاهی سر کار باشند، اظهار داشت: اگر منافع سازمان ملل و سران این سازمان در گرو حاکمیت‏های مورد نظرشان باشد ممکن است با آرامش بیشتری پیش روند ولی اساس خصومت آنها کم نخواهد شد و تغییری نخواهد کرد.

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که آمریکایی‏ها به دنبال حکومتی هستند که منافع آنها را در ایران حفظ کند، تصریح کرد: در فتنه سال 88 این مسأله به خوبی روشن شد که همه کشورهای غربی و شرقی و حتی کشورهای عربی بسیج شدند تا انقلابی مخملی را با عناصر داخلی کشور به انجام رسانند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر این‏که آمریکایی‏ها به دنبال تحقق اهداف خود در فتنه سال 88 بودند، ابراز داشت: اگر انقلاب مخملی انجام می‏شد همه تحریم‏ها برداشته می‏شد و سمت و سوی قطعنامه ها نیز تغییر می‏کرد.

وی با بیان این‏که ملت ایران در روز نهم دی سال 88 پاسخ دندان‏شکنی به حرکت بزرگ دشمن داد، تصریح کرد: اگر دولت تدبیر و امید خواسته‏های آنان را قبول کند ممکن است آنها هم کمی کوتاه بیایند ولی از خصومت اصلی خود دست برنمی‏دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این‏که سازمان ملل مدت 35 سال است علیه ملت ایران قطعنامه صادر می‏کند، اظهار داشت: این قطعنامه‏ها همچنان ادامه خواهد داشت و هر دولتی هم که سر کار باشد برای آنان چندان تفاوتی نمیکند./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات