۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۳۶۸۴۰
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان:

هدف دشمن از به وجود آوردن داعش ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثه مقام معظم رهبری درکاشان گفت: گروه تروریستی داعش که به قصد اختلاف بین شیعه و سنی تأسیس شده است، امروز سبب اتحاد و اتفاق بیشتر دو ملت ایران و عراق و ملیت های دیگر شده است و این زمینه حرکتی است که باید شیعه را در قله عزت و عظمت نشان دهد تا خود را برای ظهور حضرت حجت مهدی فاطمه آماده کند.
حجت‌الاسلام سيد علي موسويان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت‌الاسلام سید علی موسویان، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم تجلیل از زائران اربعین حسینی در مسجد صادقیه این شهرستان، پیاده روی اربعین حسینی امسال را نسبت سال گذشته دارای ویژگی های خاصی دانست و گفت: حضور شیعیانی با ملیت های مختلف از کشورهای تانزانیا، اتریش، آلمان، بحرین، پاکستان افغانستان و ... یکی از ویژگی امسال پیاده روی اربعین حسینی بود. 

   

وی افزود: حضور میلیون ها شیعه از کشورهای مختلف جهان در کنار یکدیگر به گونه ای بود که گویا سال ها است آنها یکدیگر را می شناسند و در کنار هم یکدیگر بوده اند.

 

به گفته وی، در اربعین امسال موضوع عرب و عجم و ملیت های دیگر مطرح نبود، هرچه بود اتحاد و اتفاق شیعیان با ملیت های مختلف بود، از این رو باورم شد که هرکس بمیرد و اربعین حسینی را نبیند ناکام از دنیا رفته است.

 

حجت‌الاسلام موسویان در ادامه با اشاره به تلاش 35 سال گذشته دشمن برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و قراردادن ملت عراق و ایران در مقابل یکدیگر گفت: دشمنان اسلام خیلی تلاش کردند این گونه به مردم عراق القاء کنند که ایرانی قاتل عراقی است اما موفق نشدند.

 

وی دشمنان اسلام را احمق خواند و گفت: هدف دشمن از به وجود آوردن داعش برای این بود که این گونه وانمود کنند که در عراق جنگ بین شیعه و سنی است اما به لطف خدا، داعش چنان زشتی هایی از خود نشان داد که هیچ کس قادر به دفاع از آنها نیست به صورتی که تمامی قعطنامه های سازمان ملل که یکی دو مخالف دارد، اما قعطنامه نامه هایی که بر علیه داعش در سازمان ملل مطرح شده است، حتی یک مخالف هم نداشته است و با اکثریت آرا به تصویب رسیده است.   

 

به گفته وی، گروه تروریستی داعش تمامی مسائل اسلامی را زیر پا گذاشته است تا جایی که فریاد پوتین غیر مسلمان را بلند کرده است که چرا می خواهند به این آدم خورها باج بدهند.

 

نماینده بعثه مقام معظم رهبری درکاشان گفت: توطئه دشمنان اسلام برای قرار دادن سنی و شیعه در مقابل یکدیگر امروز شکست خورده است و مردمی که 8 سال با ما جنگیده بودند امروز پای زائران کربلا را بوسه می زنند و از آنها پذیرایی می کنند.

 

به گفته وی، گروه تروریستی داعش که به قصد اختلاف بین شیعه و سنی تأسیس شده است، امروز سبب اتحاد و اتفاق بیشتر دو ملت ایران و عراق و ملیت های دیگر شده است و این زمینه حرکتی است که باید شیعه را در قله عزت و عظمت نشان دهد تا خود را برای ظهور حضرت حجت مهدی فاطمه آماده کند.

 

حجت‌الاسلام موسویان، اتحاد امروز مسلمانان ایران و عراق را تدبیر و اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: معظم له امروز اندیشمندانه کاروان انقلاب اسلامی را به پیش می برد.

 

 لازم به ذکر است، مراسم تجلیل از زائرین اربعین حسینی کاشان توسط آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و با همکاری فرمانداری ویژه کاشان، شهرداری، اداره حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاشان شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صادقیه شهرستان کاشان برگزارشد./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات