۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۳۷۱۱۵

بزرگ‌ترین کاروان پیاده زائران رضوی به قطعه‌ای از بهشت رسید

خبرگزاری رسا ـ بزرگ‌ترین کاروان زائران پیاده رضوی با عنوان «حامیان ولایت رهپویان حضرت مهدی(عج)» همزمان با شب شهادت حضرت رضا(ع) به حرم مطهر رضوی رسید.
زائزان پياده

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، این کاروان پیاده 4 هزار و 500 نفری طی 3 روز مسیر 120 کیلومتری شهرستان نیشابور به مشهد را با پای پیاده طی کردند.

 

این گزارش حاکی است؛ بزرگ‌ترین کاروان زائران پیاده امام رضا(ع)  از سوی دارالقرآن‌الکریم امام رضا(ع) شهرستان نیشابور برای بیست و چهارمین بار است که در طول 16 سال متولی این مسیر را در ایام میلاد و شهادت امام رضا(ع) با پای پیاده طی می‌کنند.

 

شیرینی زیارت پیاده امام رئوف

 

مرضیه همتی زائر پیاده 30 ساله نیشابوری است که امسال برای هفتمین سال متوالی همراه با دیگر اعضاء خانواده‌اش مسیر نیشابور تا مشهد را با پای پیاده طی‌کند و تمام امید و آرزویش این است که محب واقعی این امام رئوف باشد و مزد این چند روز پیاده روی‌اش را فرج آقا امام زمان(عج) و شفای همه مریضان می‌خواهد.

 

وی بیان می کند: خدا رو شاکرم که در شب شهادت غریب طوس حضرت رضا(ع)، اسمش در زمره زائران حضرتش نوشته شده است.

 

زینب محمدی زائر  22 ساله‌ای است که برای اولین بار توفیق آن را داشته تا در خیل عظیم عاشقان حضرت رضا(ع) و هم‌قدم با دیگر زائران آن حضرت این مسیر را با پای پیاده طی کند.

 

این زائر حرم مطهر رضوی در حالی که دیگر پاهایش پس از طی 120 کیلومتر پیاده روی تاول زده است، از عشقش به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) می‌گوید و از آن حضرت می‌خواهد که گره از مشکلات همه افراد باز کند.

 

وی ادامه می‌دهد: حلاوت و شیرینی این زیارت را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم و انشاء الله در سال‌های آینده نیز این مسیر را با پای طی می کنم/1308/د102/ب4

ارسال نظرات