۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۲۳۷۱۷۸
معاون استاندار و فرماندار کاشان:

رهبر انقلاب علم خیمه وحدت را برافراشته است

خبرگزاری رسا ـ معاون استاندار و فرماندار کاشان، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز علم خیمه وحدت و یکپارچگی در نظام اسلامی و پرچم مبارزه با کفر در سراسر دنیا را بر افراشته است.
ابوالفضل صدرائيه معاون استاندار و فرماندار كاشان

ابوالفضل صدرائیه معاون استاندار و فرماندار کاشان عصر روز سه شنبه در حاشیه مراسم غبار روبی ضریح مطهر حضرت سلطان علی بن محمد باقر(ع) درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: در ایران به ویژه منطقه کاشان که دارای فطرتی حقیقت جو و مُرید اهل بیت (ع) و از دعوت کنندگان آنها هستند و حضور علی بن باقر (ع) در کاشان به دعوت مردم این شهرستان و برگزاری نخستین نماز جمعه ایران در کاشان از سوی ایشان بیانگر ارادت مردم کاشان به اهل بیت(ع) است.

 

وی، امامزادگان در هر منطقه ای را باعث تمدن سازی دانست و یادآور شد: دقت در محل دفن این بزرگواران نشان می دهد آنچه که باید در یک مدنیت باشد در جوار این بزرگواران اتفاق افتاده است.

 

صدرائیه با اشاره به این که در اطراف این بقاع متبرکه حوزه های علمیه، بازار مساجد و ... دیده می شود که این انسجام شهری به واسطه وجود این امام زاده گان است یاد آورشد: وجود این بزرگواران در سیر تاریخ مدنیت افزون بر رونق مناطق مختلف در کشور ایران، موجب تمدن سازی شده است.

 

وی افزود: مردم ایران تاثیر دینی و روحانی مناسبی از این بزرگواران گرفته اند که نمونه عینی آن حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) است که هویت مردم شهرستان کاشان که آنها را به دارالمومنین می شناسند به واسطه وجود این بزرگواراست.

 

معاون استاندار و فرماندار کاشان یاد آور شد: از سال ۴۲ که امام راحل مبارزه با نظام شاهنشاهی را شروع کرد، تا پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در کشور های عربی و مبارزه علیه استبداد، همه در ورا و پرتو مباحث حضرت امام خمینی(ره) شکل می گیرد.

 

صدرائیه با اشاره به این که، امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه در جوامع اسلامی مورد توجه قلوب همه مسلمین است افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز علم خیمه وحدت و یکپارچگی در نظام اسلامی و پرچم مبارزه با کفر در سراسر دنیا را بر افراشته است.

 

معاون استاندار و فرماندار کاشان یاد آورشد: پیاده روی بیست میلیونی اربعین حسینی امسال، حرکت عظیم جهان تشیع بود که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

 

لازم به ذکر است، همزمان با شهادت علی بن موسی الرضا(ع) آیین غبار روبی حرم حضرت سلطانعلی بن امام باقر(ع) با حضور امام جمعه مشهداردهال، معاون استاندار و فرماندارکاشان، رییس شورای شهر، هیئات امنای آستان و مردم منطقه اردهال کاشان برگزار شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات