۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۳۷۳۰۵
آیت‌الله طه‌محمدی:

عمل به فرامین رهبری امری ضروری است/ پیروزی تنها در سایه وحدت به دست می‌آید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: برای رسیدن به موفقیت باید در سایه تشکل‌ اجتماعی ضعف‌ها را جبران و به قوت تبدیل و نقطه‌های قوت را تکمیل کنیم و این فقط در سایه وحدت جمعی به دست می‌آید.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان، در جمع اعضای شورای اصولگرایان همدان، بیان کرد: انسان اگر به درستی تربیت شود رستگار شده و در غیر اینصورت سرگردان است، در عالم تربیت یک سلسله بایدها و نبایدها هست که انسان‌ها را می‌سازد و در این راستا مکتب و دین ما ایجاب می‌کند در میان همه ملت‌های جهان بهتر و کامل‌تر از سایرین ساخته و تربیت شویم.


وی ادامه داد: بزرگان اخلاق انسان را به درخت تشبیه کرده اند که در صورت پرورش و مراقبت به نهایت رشد و باروری خود می رسد، از همین رو پیامبر اعظم(ص) با تمام عظمت و بزرگی که دارد محصول یک تربیت صحیح الهی است، در روایات آمده است که پیامبر اعظم(ص) فرمودند: «ذات مقدس الهی من را تربیت کرد و علی(ع) را هم من تربیت کردم».


امام جمعه همدان تصریح کرد: خداوند متعال به پیامبر(ص) فرمود: «به مرحله‌ای رسیدی که در عالی‌ترین درجه انسان‌ها قرار گرفته‌ای»، بنابراین کسانی هم که در مکتب این پیامبر تربیت می‌شوند، باید همانند رسول اکرم(ص) دارای اخلاق منزه و بهترین تربیت باشند، همان تربیتی که به آنان سنن‌النبی(ص) می‌گویند.


وی خاطرنشان کرد: شیوه زندگی و رفتار ما نباید به گونه‌ای باشد که سبب ناراحتی ائمه اطهار(ع) در مقابل دشمنان اسلام شود، امروز دنیا عملکرد و نحوه رفتار ما را به دقت رصد می‌کند تا ضعف‌های‌ما را منعکس کرده و نقاط قوت‌ ما را بپوشاند، امام جعفر صادق(ع)  می‌فرماید: ما دوست داریم شما شیفتگان اهل بیت(ع)، به قدری خودتان را عالی ساخته و خوبی‌ها را در وجود خودتان پیاده کرده و بدی‌ها را از خود دور کنید تا تجسم عینی همه خوبی‌ها باشید.


آیت‌الله طه محمدی تصریح کرد: دست خدا همراه جماعت است و هرچه این اجتماع و وحدت بیشتر باشد نیرو، فعالیت، سرمایه، تفکر، اندیشه در جای خود کارساز خواهد بود، برای رسیدن به موفقیت باید در سایه تشکل‌ اجتماعی ضعف‌ها را جبران و به قوت تبدیل و نقطه‌های قوت را تکمیل کنیم و این فقط در سایه وحدت جمعی به دست می‌آید.


وی با بیان اینکه آفت تشکل‌ها براساس فرموده قرآن کریم  تفرقه است، گفت: دشمن اگر خواست بین شما تفرقه بیندازد ناکامش کنید، اگر حریف شما شد آن وقت پرچم شما را می‌گیرد، توجه کنید سازندگی‌ها، پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و پیروزی‌های اعجاب برانگیز در سایه اتحاد، یکدلی و مهربانی محقق می‌شود.


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه دشمنان در راه باطل منسجم بوده، اما مسلمانان در راه حق متفرق هستند، از این رو می‌بینیم امروز غزه در محاصره قرار گرفته است و همه راه‌های بسته شده تا صهیونیست‌های فاسد بتوانند مسلمانان را نابود کنند.


نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: امروز همه کشورها، تحولات منطقه را دیدند که همه افتخارها زیرپرچم شیعه در کشور ما به اهتزاز درآمده و این برای ملت و نظام ما عزت و سربلندی است.


وی با تأکید بر ضرورت حفظ  انسجام تشکیلات در  اردوگاه اصولگرایی گفت: در این راه هم‌افزایی، جمع‌گرایی، تبعیت از تصمیمات جمعی و حفظ روحیه آرمان‌گرایانه همراه با واقع‌گرایی ضروری است، باید  به جذب حداکثری و دفع حداقلی بیندیشیم، و حتی اگر رقیب هم نداشته باشیم باید شناخت، تبیین، ثبات در اصول و مبانی را در نظر بگیریم، چرا که در تکامل انسان دخیل است.


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب امری ضروری و اساسی است، باید به گونه ای حرکت کنیم که قبل از آنکه معظم له ناچار شوند موضوعی را از ما بخواهد یا ما را از آن نهی‌ کنند، با بصیرت کامل تکلیف خود را تشخیص دهیم و به آن عمل کنیم./967/پ202/ب6

ارسال نظرات