۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۳۷۳۱۸

مرحله استانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مرحله استانی سی و هفتمین دوره آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم با حضور برگزیدگان شهرستانی در تالار اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد.
آزمون تخصصي قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مرحله استانی سی و هفتمین دوره آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این دوره از رقابت های قرآنی 65 نفر از برگزیدگان شهرستانی از صبح امروز در تالار اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به رقابت می‌پردازند.

 

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار رسا، اظهار کرد: مرحله استانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم با حضور 65 نفر از برگزیدگان شهرستانی در دو گروه برادران و خواهران در حال برگزاری است.

 

وی افزود: سؤالات مرحله استانی آزمون تخصصی قرآن کریم از ابتدای سوره مبارکه مائده تا پایان سوره اعراف از تفسیر نمونه تألیف حضرت آیت الله مکارم شیرازی است که 70 سؤال تستی و 5 سؤال  تشریحی با مجموع 240 نمره را شامل می شود.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد گفت: پنج نفر از برگزیدگان هر دو گروه برادران و خواهران به شرط کسب حداقل 70 درصد نمره آزمون برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می شوند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری آزمون مفاهیم دارای مرحله مقدماتی و نهایی است. 

 

حجت الاسلام اصغرنژاد در پایان گفت: در مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره آزمون تخصصی قرآن کریم 28 هزار و 578 نفر نام نویسی کرده که از این تعداد یک هزار و 550 نفر در آزمون شرکت کرده بودند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات