۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۳۷۴۹۰

مفتی اعظم مصر به عنوان قهرمان صلح در سال ۲۰۱۴ معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ سازمان اتحاد جهانی ادیان، مفتی اعظم مصر، را به عنوان قهرمان و پیشرو صلح در جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی کرد.
شوقي علام مفتي مصر

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان اتحاد جهانی ادیان که مقر آن در سئول، پایتخت کره جنوبی قرار دارد، شوقی علام، مفتی اعظم مصر را به پاس تقدیر از دستاوردهای چشمگیر وی در نشر صلح جهانی و تلاش‌های پیشگامانه‌اش در خدمت به جامعه انسانی به عنوان برترین فرد حامی صلح در جهان در سال 2014 میلادی انتخاب کرد.


این سازمان با صدور بیانیه‌ای از فداکاری و تلاش شوقی علام در جهت تحقق صلح و انتشار علم و روشنگری در کشور خود و جهان قدردانی و تأکید کرد: صلح در صورتی محقق می‌شود که احساسات برادری و نوع دوستی بین افراد بشر حاکم شود و این همان چیزی است که شوقی علام طی نشست‌های خود در جهان به دنبال آن بوده و تلاش‌های خود را در راستای تحقق آن جهت داده است.


یادآور می‌شود که سازمان اتحاد جهانی ادیان، بسیاری از پیشوایان دینی ادیان مختلف جهان را در خود جای داده و هدف آن تقویت گفت‌وگو بین ادیان و رسیدن برای یک نقطه مشترک به منظور تقریب میان مذاهب مختلف و فرهنگ‌های متعدد جهان و تقارب افکار و ارزش‌های دینی جهانی و ایجاد زمینه مشترک برای صلح است./994/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات