۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۳۷۴۹۸
امام جمعه موقت اصفهان:

حماسه 9 دی معجزه الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه گران واقعه 88 از دلارهای کشورهای غربی از جمله اسرائیل و آمریکا استفاده کرده و در تلاش بودند تا زمینه ورود ارتش دشمن به ایران را فراهم کنند.
حجت الاسلام ميردامادي، امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اصفهان، حجت الاسلام مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، حماسه 9 دی را یک معجزه الهی دانست و گفت: در روز  9 دی فرماندهی اصلی بر عهده خداوند بود.

 

وی در ادامه ابراز داشت: به طور کلی می توان گفت که در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی حرکتی که خود جوش و مردمی در نهم دی ماه سال 88 برگزار شد در هیچ کجای دنیا به وجود نیامده است.

 

حجت الاسلام میردامادی با بیان این که خداوند حافظ، نگهبان و نگهدار انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران بیمه خداوند است و اگر مسؤولان و مردم در وظایف خود کوتاهی کنند لطف خداوند نیز از سر مردم بلاد اسلامی کم خواهد شد.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه گران واقعه 88 از دلارهای کشورهای غربی از جمله اسرائیل و آمریکا استفاده کرده و در تلاش بودند تا زمینه ورود ارتش دشمن به ایران را فراهم کنند و با ایجاد یک حرکت ضد انسانی و انقلاب خونین در ایران کودتا کنند.

 

وی از 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق ملت با امام و ولایت نام برد و گفت: رهبری فرزانه، حکیمانه و مدبرانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سبب شد، پس از انقلاب ایران انقلاب های بسیاری در جهان و در کشوهای منطقه از جمله مصر، یمن، لیبی و بحرین شکل بگیرد اما انقلاب سایر کشورهای دنیا از سوی آمریکا دزدیده و سرکوب شد و این انقلاب مقتدرانه به پیش می‌رود.

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به این که بصیرت موجب رحمت الهی است، گفت: 9 دی تجلی حکومت روح دیانت بر دل‌های مردم است و مردم نیز در حماسه 9 دی ثابت کردند که با تمام توان انقلاب و اسلام را می‌خواهند و هرگز از آرمان‌های امام خمینی(ره)، رهبری و انقلاب دست بر نمی دارند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که ملت در برابر کسانی که می خواهند دانشگاه‌ها را به پادگان نظامی احزاب سیاسی با هدف شکستن انقلاب تبدیل کنند خواهند ایستاد گفت: مطابق با فرامین رهبر معظم انقلاب، دانشجو اگر سیاسی نباشد دانشجوی زمان خود نیست اما ایران به دانشجوی با بصیرت نیاز دارد نه دانشجویی که به دنبال الگو گیری از بیگانگان و دیگران است.

 

وی با اشاره به مناسبت های تقویمی هفته پیش رو ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و آیت الله غفاری روز نهضت سواد آموزی را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاد برای نهضت سواد آموزی به دستور امام خمینی(ره) در کشور شکل گرفت و در این راستا تلاش شد تا ملت بزرگی که درصد باسوادانش بسیار اندک بود تا مرز 100 درصد سواد عمومی پیش برود./939/پ202/ب4

ارسال نظرات