۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۳۷۵۷۱
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان خبرداد؛

برگزاری کارگاه آموزشی هسته های پژوهش در کانون های مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی هسته های پژوهش در کانون های مساجد استان لرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در جمع اصحاب رسانه کارگاه های آموزشی هسته های پژوهش، با همکاری کانون تخصصی پژوهش در کانون های مساجد استان لرستان برگزار می شود.

وی با بیان این که این کارگاه های آموزشی ویژه مدیران و رابطان کانون های مساجد است، افزود: این کارگاه ها هر هفته در یکی از شهرستان ها برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف برگزاری این دوره آموزشی ارتقای توانمندی مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه پژوهش و مقاله نویسی است.

وی در ادامه رتبه بندی و تشکیل هسته های پژوهش در کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اهمیت برگزاری این دوره های آموزشی ابزار داشت: پژوهش می تواند سبب توسعه فعالیت ها و برنامه حوزه مساجد باشد.

وی با بیان این که جامعه نیازمند توسعه فرهنگ پزوهش است، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهش نقش بسزایی در گسترش این فرهنگ در حوزه مساجد دارد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی هسته های پژوهش در کانون های مساجد شهرستان های استان عنوان داشت: این دوره های آموزشی با حضور اساتید بومی برگزار می شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات