۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۳۷۷۲۵
خشم آل خلیفه از تظاهرات روز جمعه انقلابیان بحرین؛

دبیرکل جمعیت الوفاق به اداره مباحث جنایی بحرین احضار شد

خبرگزاری رسا ـ نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین را به اداره مباحث جنایی احضار کردند.
علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه روز گذشته منزل حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین را محاصره کردند.


نیروهای امنیتی بعد از چند ساعت محاصره و ایجاد رعب و وحشت در منزل شیخ سلمان و همسایگان احضاریه‎ را به این شیخ انقلابی بحرینی دادند.

 

حجت الاسلام علی سلمان بر اساس این احضاریه امروز باید به اداره مباحث جنایی در منطقه العدلیه حضور یابد.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین طی پیامی این اقدام نیروهای امنیتی را محکوم کرد و بیان داشت: هدف قرار دادن شیخ علی سلمان از سوی رژیم آل‎خلیفه مسأله‎ای خطرناک و غیر قابل قبول است. 


در این پیام آمده است: احضاردبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به اداره مباحث جنایی، به معنای آغاز ماجراجویی رژیم آل‎خلیفه برای فرار از بحران شدید موجود در کشور است.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تأکید کرد که موفقیت مردم بحرین در برگزاری تظاهرات گسترده عصر جمعه و تأکید مجدد آنها بر خواسته‌هایشان و موفقیت برگزاری کنفرانس ملی الوفاق که با مشارکت هزاران تن برگزار شد، خشم رژیم آل خلیفه را بر انگیخته است.


واکنش شیخ علی سلمان به احضارش از سوی رژیم آل‎خلیفه

 

شیخ علی سلمان در واکنش به احضارش به اداره مباحث جنایی گفت: این اقدام در مسیر افزایش فشارها بر مخالفان و ادامه روند سرکوب آزادی بیان در این کشور صورت می گیرد اما مخالفان بحرینی به جنبش مسالمت آمیز خود برای تحقق خواسته هایشان ادامه می‌دهند.

 

 گفتنی است مجمع عمومی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین عصر جمعه طی جلسه‎ای شیخ علی سلمان را برای چهار سال دیگر به دبیرکلی این جمعیت منصوب کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات