۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۳۷۹۷۱

دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم در قالب‌های مختلف هنری با حضور هنرمندان این عرصه برگزار شد.
هنرهاي تجسمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی هنرمندان قم، شب گذشته با حضور مسؤولان، اساتید دانشگاه و هنرمندان در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش نخست دکتر علامه روشن، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم از مجریان این جشنواره و سازمان هایی که در برگزاری این دور از جشنواره هنرهای تجسمی همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.
 
گفتنی است این مراسم با پخش نماهنگ هایی درباره شهدا ادامه یافت و سپس خانم بهرامی گزارشی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری این اختتامیه ارائه کرد و دومین جشنواره را پر بار تر از جشنواره قبل دانست و تعداد آثار ارسال شده به این جشنواره را در حدود 200 اثر ذکر کرد.
 
در ادامه این مراسم آقای معلمی مسؤول حوزه هنری استان قم ضمن تشکر از مسؤولان برگزاری جشنواره و اهمیت حضور بسیج در تمام صحنه های نظام به خصوص درخشش در فتنه 88 درخواست کرد که باید توجه شود تنها به برگزاری جشنواره ها اکتفا نشود و جشنواره را هدف ندانیم بلکه این مراسمات را زمینه ای ابزاری برای استفاده درست در جامعه بدانیم.
 
شایان ذکر است دکتر فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن اب طالب(ع) با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه و نیاز حضور بسیج و بسیجی این جشنواره را به اتمام رساند و در پایان با اهدای جوایز هنرمندان برتر این مراسم به پایان رسید.
 
گفتنی است این جشنواره با همکاری سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، حوزه هنری، بنیاد شهید، اداره ارشاد و آموزشگاه مهرگان و دیگر سازمان ها برگزار شد./1322/پ202/ف
ارسال نظرات