۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۳۸۰۹۹
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان:

براندازی نظام هدف اصلی فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: استکبار جهانی با توجه به انقلاب های رنگی که در برخی کشورها صورت داده بود، به دنبال تکرار آن و همچنین براندازی نظام در کشورمان بود.
علي هاشمي طاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری عضو شورای اسلامی شهر کاشان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: 9 دی زلزله ای پیش بینی شده از طرف دشمن بود، دشمنی که از ابتدای انقلاب توطئه های متعددی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده بود و فتنه 88 نیز یکی از این توطئه ها بود.

 

به گفته وی،  دشمن در 36 سال گذشته  هیچ گاه نتوانسته به اهداف شوم خود در ایران برسد و از طرفی در فتنه 88 امید به نیروهای داخلی خود که اصلاح طلبان بودند داشت.

 

هاشمی طاهری گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه های زیادی را برای اجرای برنامه های خود در ایران به رهبری سران فتنه متحمل شدند که در نهایت با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری ملت شریف ایران راه به جایی نبردند.

 

 وی با اشاره به این که تقلب رمز دشمن برای ایجاد فتنه در کشور بود گفت: با تشویق اراذل و اوباش و همراهی عده ای افراد بی بصیرت استارت فتنه در کشور زده شد و باتوجه به عدم استقبال مردم از کاندیداتوری موسوی و کروبی فرصت را برای دستیابی به اهدافشان مناسب دیدند.

 

 وی یاد آورشد: موسوی با توجه با عقایدش در دوران نخست وزیری خود، مورد استقبال مردم در انتخابات قرار نگرفت. یکی از موارد قابل توجه حمایت فرقه ضاله بهائیت از سران فتنه این بود که کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و صهیونیست نیز حمایت بی قید و شرط خود از این افراد را اعلام کردند.

 

به گفته وی،  موسوی قبل از پایان انتخابات با هدف ایجاد تنش در جامعه و دست یابی به اهداف خود، اعلام پیروزی کرد که این اقدام آغازی برای هم سویی با اهداف دشمن بود.

 

هاشمی طاهری یاد آورشد: اقداماتی که سران قتنه در اتفاقات بعد از انتخابات 88 انجام دادند بی سابقه و شرم آور بود که می توان آنها را مرتد شمرد و در دادگاه حکم اعدام آنها را صادر کرد.

 

وی افزود: سران فتنه و حامیان آنها با فعالیت هایی مانند آتش زدن مسجد و قرآن، سنگ زدن به نمازگزاران، به آتش کشیدن پرچم امام حسین(ع) و رقص در روز عاشورا موجب شادی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و ناراحتی امام زمان (عج) شدند.

 

این عضو شورای شهر کاشان گفت: با یاری خداوند متعال و بصیرتی که رهبر معظم انقلاب به آن سفارش کردند و مردم نیز از آن برخوردار هستند، با وجود حمایت های دشمنان، سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی آنان با شکست سنگینی مواجه شدند.

 

هاشمی طاهری گفت: از پیامدهای مثبت فتنه 88، مشخص شدن چهره مزدورانه برخی خواص در کشور و اثبات مجدد روحیه استکبار ستیزی دشمنان جمهوری اسلامی برای مردم بود.

 

وی با اشاره به این که مستحکم و عمیق تر شدن ریشه های انقلاب و ریزش افرادی که به ظاهر با انقلاب بودند ولی در عمل و باطن همسو با اهداف دشمن بودند نیز دیگر پیامد مثبت فتنه 88 بود یاد آورشد: سران فتنه با غرور و باطن پستی که در خود دارند، حتی حاضر به معذرت خواهی از ملت شریف ایران نشدند که با این اوصاف هیچ راهی برای بازگشت ندارند.

 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان یاد آورشد: امروز در صورت معذرت خواهی سران فتنه جایگاهی در بین مردم نخواهند داشت، زیرا آنها نامحرمان نظام بوده و انقلاب باید به وسیله صاحبان اصلی خود اداره شود./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات