۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۳۸۳۹۱
جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد؛

اتهام‎های مطرح شده علیه شیخ علی سلمان ساختگی است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بیانیه دادستانی رژیم آل‎خلیفه درباره بازداشت دبیرکل این جمعیت را رسوایی تازه رژیم آل خلیفه دانست.
انجمن الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق بحرین طی بیانیه‎ای، ادعای دادستان کل این کشور درباره اظهارات شیخ علی سلمان مبنی بر احتمال استفاده از قدرت نظامی از سوی مخالفان را ساختگی و غیر واقعی عنوان کرد.


در این بیانیه آمده است: این ادعا اقدامی کینه توزانه و پرونده سازی علیه شیخ سلمان برای منحرف ساختن افکار عمومی و انتقام گرفتن از سیاست مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه وی است که رژیم آل خلیفه را به چالش کشیده است.


جمعیت الوفاق بحرین شامگاه یکشنبه، 7 دی ماه با انتشار بیانیه‎‎ای از بازداشت دبیرکل این جمعیت به دستور وزارت کشور خبر داد و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط وی شد.


شیخ علی سلمان در دوران مبارزاتی خود، سال 1994 برای اولین بار بازداشت و سپس به انگلستان تبعید شد و سال 2001 از تبعید بازگشت. وی پس از بازگشت به بحرین با عضویت در جمعیت اسلامی الوفاق ملی وارد فعالیت‎های سیاسی شد و از اولین روز تاسیس این جمعیت تاکنون، دبیرکل آن بوده است.


جمعیت الوفاق بازداشت شیخ علی سلمان را ماجراجویی خطرناک و حساب نشده ای عنوان کرده است که صحنه سیاسی و امنیتی بحرین را پیچیده می کند./994/ب902/د

ارسال نظرات