۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۳۸۳۹۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه نهم دی تجلی وحدت ملت ایران در برابر فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حماسه نهم دی تجلی وحدت ملت ایران در برابر توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: حماسه نهم دی فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستاد.
امام جمعه کلارآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام عبدالرحمان سورتچی، امام جمعه کلارآباد، امروز در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی در این منطقه برگزار شد، گفت: نهم دی روز ادای تکلیف ملت ایران بود که مردم نیز به درستی با حضور به موقع در صحنه به این تکلیف خود عمل کردند.

 

وی نهم دی را  نه بزرگ ملت ایران به استکبار و ایادی خود فروخته داخلی آنها عنوان کرد و یادآور شد: در نهم دی ماه 88 ما شاهد خروج عمارهای امیرالمومنین(ع) برای هم آوایی با فرزند برومند علی زمانه بودیم که این جان برکفی و آمادگی در صحنه همواره وجود دارد.

 

امام جمعه کلارآباد گفت: مردم در نهم دی ماه به موقع در عرصه حضور پیدا کردند و نگذاشتند زمان انجام تکلیف آنها به تأخیر بیافتد و در واقع نهم دی رها شدن تیرهای غیب الهی از آستین ملتی که خلیفه الله فی الارضین هستند.

 

حجت الاسلام سورتچی ادامه داد: نهم دی پیشی گرفتن آحاد مردم بصیر از خواص بی بصیرت بود و این روز بزرگ به عنوان روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری همواره در اذهان باقی می ماند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی به دنیا ثابت کردند که هیچ گاه از عهد خود با انقلاب و ولایت دور نخواهند شد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران مدافع حقیقی ولایت و رهبری هستند و در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام سورتیچی با تأکید براین که حماسه نهم دی تجلی وحدت ملت ایران در برابر توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: حماسه نهم دی فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستاد.

 

وی با تاکید بر لزم زنده نگه داشتن و گرامیداشت نهم دی یادآور شد: نهم دی نقطه عطفی در جاودانگی اتحاد مردم و رهبری است که موجب شد اتحاد و همبستگی و ولایتمداری ملت ما به جهان ثابت شود و دشمنان پی به ابهت و قدرت ملت ایران در سایه سار رهبری ببرند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام سلطه با نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف در فتنه 88 توانستند فضا را غبارآلود و جامعه را دچار ابهام و درگیری و حق را با باطل مخلوط کنند و عده‌ای را سر دوراهی قرار دهند، اضافه کرد: خوشبختانه در این روز علیرغم همه تلاش های دشمن در براندازی نظام، نواختن آهنگ هوشیاری، زمان شناسی، امام شناسی و دشمن شناسی و عمل به هنگام  مردم برنامه های دشمنان نقش بر آب شد.

 

حجت الاسلام سورتچی با اشاره به نقش آفرینی 22 بهمن و مناسبت های مختلف این انقلاب در سال های گذشته گفت: نهم دی نقش بی بدیل در تداوم انقلاب داشت که موجب بیداری مردم و نا امیدی دشمنان شد و این حماسه برای همیشه برای ملت ایران باقی ماند و ماندگار شد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات