۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۳۸۴۴۳
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

بازداشت عالم بحرینی بیانگر منطق استبدادی رژیم منامه است

خبرگزاری رسا ـ در ادامه واکنش‌ها به بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از سوی نیروهای رژیم بحرین، یکی از علمای لبنان خواستار آزادی فوری شیخ علی سلمان شد.
شيخ مصطفي ملص، از علماي اهل سنت لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ مصطفی ملص، رییس حزب همبستگی ملی لبنان در واکنش به بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین خواستار آزادی فوری این عالم بحرینی شد.

 


وی این اقدام آل خلیفه را اقدامی بسیار ظالمانه توصیف کرد و گفت: بازداشت شیخ علی سلمان آغاز مرحله ای جدید از سرکوب آزادی‌های ملت بحرین و تشدید تدابیر امنیتی از سوی رژیم بحرین است.

 

این عالم اهل سنت لبنانی نسبت به تبعات زیانبار این گونه اقدامات به رژیم بحرین هشدار داد و اظهار داشت که دستگیری بی‌مورد این عالم بحرینی نشانگر منطق استبدادی آل خلیفه است. اینش کشور با اینگونه اقدامات وارد تنگنایی می‌شود که خروج از آن آسان نخواهد بود.

 

شیخ ملص با تأکید بر لزوم پایان دادن حکومت بحرین به اقدامات غیر سازنده خود، گفت: برخورد سرکوب‌گرانه با رهبران سیاسی بحرین می‌تواند به بحرا در این کشور دامن بزند. با توجه به این امر حکومت بحرین باید هرچه سریع تر نسبت به آزادی شیخ علی سلمان اقدام ورزد.

 

از سوی دیگر حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت در نشست همبستگی با شیخ علی سلمان که امروز در بیروت برگزار شد تاکید کرد که حامیان کنونی آل خلیفه در آینده زیان خواهند کرد و زمان اشتباه بودن بازداشت شیخ علی سلمان را به همگان نشان خواهد داد./983/ب902/ک

ارسال نظرات