۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۳۸۴۵۳
امام جمعه شهرستان بم:

هدف فتنه گران سرنگونی اصل نظام بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بم گفت: هدف فتنه گران سرنگونی اصل نظام اسلامی بود و به تدریج این نیت خود را در عاشورای سال 88 آشکار کردند.
حجت الاسلام دانشي

حجت الاسلام دانشی، امام جمعه شهرستان بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با گرامی داشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید در طول تاریخ، از بعثت پیامبر(ص) تا به حال است.

 

وی افزود: فتنه 88 دسیسه ای از سوی دشمنان ایران بود که از چندین ماه قبل از انتخابات طراحی شده و انتخابات تنها بهانه ای برای آشوب و شورش و پیاده کردن این طرح بود.

 

امام جمعه بم با بیان این که قصد دشمنان از راه اندازی فتنه، ضربه زدن به اصل نظام اسلامی و تغییر حکومت بود، خاطرنشان کرد: فتنه گران به تدریج چهره پلید خود را آشکار کرده و با هتک حرمت در روز عاشورا و توهین به عزای سیدالشهدا(ع)، نیت اصلی خود را بروز دادند.

 

حجت الاسلام دانشی افزود: مردم ولایتمدار و بصیر ایران با دشمن شناسی به موقع و پشتیبانی از ولایت فقیه و صیانت از خون شهدا، حماسه 9 دی را رقم زدند و این روز در تاریخ به نام روز تجدید میثاق مردم با ولایت ثبت شد.

 

وی در پایان اظهار داشت: امید است که بصیرت مردم ایران سبب شود پیام انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شناخته شده و در تمام جهان گسترده شود./972/ت302/ب4

ارسال نظرات