۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۳۸۴۵۶
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد:

آل‌خلیفه دستاورد استعمارگری انگلیس و اقدامات آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن محکومیت بازداشت شیخ علی سلمان در بحرین، گفت: آل خلیفه برخلاف خواست ملت بحرین به دنبال ایجاد رابطه دوستانه با رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم همبستگی با شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که از سوی رژیم آل خلیفه بازداشت شده است، با تأکید بر لزوم آزادی هرچه سریع تر این عالم بحرینی، گفت: تحولات بحرین در ادامه تلاش‌های محور غربی، عربی برای ایجاد تغییرات در خاورمیانه و سرکوب ‌ملت‌ها است.

 


وی افزود: حکومت‌های استبدادی منطقه دستاورد استعمار انگلستان است که با حمایت‌های آمریکا به کار خود ادامه می‌دهند.
 

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان، دستیابی ملت بحرین به خواسته‌های مشروع خود را حق این ملت دانست و گفت: انقلاب بحرین در مقایسه‌ با سایر انقلاب‌های منطقه از ویژگی‌های مثبت بسیاری برخوردار است.
 

 

شیخ نعیم قاسم بازداشت شیخ علی سلمان را سرکوب آزادی و هتک کرامت مردم بحرین برشمرد و تصریح کرد: بازداشت‌های مستمر در بحرین به دور از عدالت و اقدامی ظالمانه از سوی آل خلیفه است. اینگونه اقدامات به هیچ وجه به سود نظام حاکم در بحرین نبوده و حل مشکلات تنها از راه گفت‌وگو و رایزنی امکان پذیر است.
 

 

معاون سید حسن نصرالله با تاکید براینکه درخواست کمک از کشورهای غربی و حکومت‌های حاشیه خلیج فارس به سود ملت بحرین نیست، خاطرنشان کرد: تجربه سوریه نشان می‌دهد که کشورهای حاشیه خلیج فارس، تروریست‌هایی را از 80 کشور دنیا گردهم آوردند و از آنان برای نابودی سوریه استفاده کردند.

 

 

وی تصریح کرد: درحالی که ملت بحرین ملت مقاوم و طرفدار مسأله فلسطین است، حاکمان این کشور به دنبال ایجاد روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی هستند/983/ب902/ک

ارسال نظرات