۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۳۸۴۶۲
رییس ستاد اقامه نماز فریدن:

9 دی تجلی هویت و ماهیت انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز فریدن با تشریح این که حماسه 9دی چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد، گفت: بصیرت یعنی پیرو ولی بودن پیرو امام و رهبری بودن، بصیرت یعنی بازیچه دشمن نشدن و شناخت حق و باطل.
9 دي

حجت الاسلام مالک اکبری، رییس ستاد اقامه نماز فریدن در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ضمن بیان اینکه 9 دی حضور عظیم خروشان مردمی است، اظهار کرد: 9دی 88 تجلی بارزی ازهویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود.

 

 

وی با تشریح این که حماسه 9دی چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد، افزود: بصیرت یعنی پیرو ولی بودن پیرو امام و رهبری بودن، بصیرت یعنی بازیچه دشمن نشدن و شناخت حق و باطل.

 

 

رییس ستاد اقامه نماز فریدن با اشاره به اینکه این حماسه ثابت کرد عاقبت توطئه گران بی آبرویی است،اظهار داشت: نفرت از منافقان در ملت ایران نهادینه شده که امرئز برخی سیاسیون ورشکسته برای حیات سیاسی مجدد«فتنه»را تبرعه می‌کند درحالی که قبح فتنه از بین نمی رود و گناه بزرگ فتنه گران قابل اغماض نیست و حرکت عظیم 9دی حجت را بر همه تمام کرد.

 

 

حجت الاسلام اکبری اضافه کرد: در مورد فتنه گران بایستی گفت کسانی که فتنه 88 را شروع کردند به کار کشور ضربه سختی زدند در واقع اگر این فتنه نبود بدون شک کارهای کشور بهتر پیش میرفت در حالی که اینان دشمن را امیدوار کردند و روحیه دادند.

 

 

وی با بیان این که هدف از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم است و افراد مشهور به سران فتنه افرادی بودند که هدایت شده دشمنان بودند و این گناهی نابخشودنی برای آنان است، خاطرنشان کرد: علت اصلی حادثه 9دی بصیرت و بیداری مردم بود، وقتی جریان فتنه به مراسم عذاداری سید الشهدا رسید و تاریخ مجدد تکرار شد موجب پدیدآمدن حادثه عظیم و خروشان 9دی شد./939/ت302/ب6

ارسال نظرات