۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۵
کد خبر: ۲۳۸۵۲۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

سران فتنه برای براندازی نظام از هیچ کوششی فروگذار نکردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تصریح بر بسیج امکانات و نیروها در جریان فتنه سال 88 علیه جمهوری اسلامی گفت: فتنه گران با حمایت های وسیع آمریکا و غرب برای براندازی نظام و مقابله با ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
روح الله حسينيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و دومین یادواره شهدای فتنه 88 در تالار ادب اصفهان، یوم الله را روزی دانست که عظمت خداوند در آن به معرض نمایش در می آید و خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی یوم الله است؛ روزی که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، در تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد روزهایی بوده‌ایم که اراده خداوند در برابر دشمنان و توطئه ها و دشمنی ها علیه اسلام، وجود داشته است. 

وی در ادامه با اشاره به نقش حماسه 9 دی در نابودی فتنه و اغتشاشات به وجود آمده توسط فتنه گران تصریح کرد: در حماسه ملی 9 دی مردم با بصیرت خود در صحنه حاضر شدند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و خیال بافانی زدند که برای خود نقشه براندازی و اسقاط نظام مقدس اسلامی را کشیده بودند حال آنکه نمی‌دانستند این مردم تا چه حد به آرمان‌های امام خمینی(ره) و خون شهدا وفادار هستند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت گسترده جریان‌ها خارجی ضد انقلاب و برخی جریانات داخلی در ماجرای فتنه سال 88 اظهار کرد: در فتنه سال 88 برای اولین بار بود که شاهد وحدت و همکاری منافقین، جریان‌های سلطنت طلب، مستکبرین، غرب و به ویژه آمریکا همراه با جریانات داخلی علیه ولایت فقیه و نظام مقدس اسلامی بودیم و دشمن از هیچ حمایتی در راستای تقویت جریان‌های برانداز کوتاهی نکرد.

 

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به کمک مالی آمریکا به فتنه گران گفت: غربی ها و در رأس آنها آمریکا هیچ دریغی در یاری رسانی به سران فتنه ندارند و با تمام توام به قصد سرنگونی جمهوری اسلامی از فتنه گران حمایت کردند و قصد داشتند با پشتیبانی کردن از فتنه، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را از پای در بیاورند.

 

نمایده مجلس شورای اسلامی بی تفاوت نبودن را از ملاک های شیعه علوی بیان کرد و افزود: سکوت نکردن در برابر ظلم و فساد از ملاک های شیعه بودن است، همانطور که مردم در برابر فتنه سال 88 و توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع) ساکت نماندند و در برابر فتنه ایستادند.

 

وی با اشاره به وجود بنیادهایی در آمریکا که توطئه چینی برای براندازی‌های نرم را برنامه ریزی می‌کنند تصریح کرد: انقلاب های رنگینی که توسط این بنیادها و اندیشکده ها در کشورهای اوکراین و گرجستان شکل گرفت و موجب سقوط نظام سیاسی این کشورها شد و این درحالی است که میلیون ها دلار در ماجرای فتنه سال 88 دشمنان در ایران هزینه کردند.

 

حجت الاسلام حسینیان فتنه سال 88 را موجب اثبات قدرت نظام اسلامی دانست و بیان کرد:در سال 88 دشمنان همه توان خود را بسیج کردند و میلیون ها دلار هزینه متحمل شدند تا نظام اسلامی را به زانو در بیاورند ولی علیرغم بسیج امکانات و نیروهای سلطنت طلب و منافقین در کشور نتوانستند به پیروزی برسند و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی علیرغم هه فشارها و توطئه ها همچنان مستحکم و مقتدر است گفت: دشمنان همه تلاش خود را کردند تا نظام اسلامی را از ریشه بکند و نابود کند ولی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و ذلت و خواری منافقین و فتنه گران و دشمنان ولایت و اسلام را در تاریخ به ثبت رساند.

 

حسینیان بیان کرد: نظام اسلامی، این شجره طیبه به دلیل ریشه‌دار بودنش با وجود همه تکان‌ها، تهدیدها و تضعیف‌هایی که از سوی فتنه‌گران و حامیان آنان شد، از ریشه درنیامد و در مقابل صف‌آرایی دشمنان ایستاد و ذلت دشمنان و فتنه‌گران را در تاریخ ثبت کرد.

 

حجت الاسلام حسینیان سم‌پاشی رسانه‌ای و نشر اکاذیب، شایعه‌سازی و ایجاد تردید بین مردم و حاکمیت در فتنه 88 را عنوان ترفند ضد انقلاب ذکر کرد و افزود: در سایت‌های متعدد سران غربی پیام‌های حمایت‌مدارانه و تاکتیک‌هایی چون تحصن انقلابیون، سردادن شعار الله اکبر بر پشت بام و لشکرکشی خیابانی برای سران فتنه صادر شد که کوچک‌ترین اعلام برائتی نشد./1304/پ202/ج

 

ارسال نظرات