۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۳۸۵۵۵
12 دی‌ماه؛

انتخابات کانون مداحان کاشان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان در روز جمعه 12 دی ماه خبر داد.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور، صبح روز جمعه از ساعت 8 تا 12 در سالن اجتماعات این اداره برگزار می شود.

 

وی افزود: مراحل مقدماتی از جمله اطلاع رسانی، ثبت نام و بررسی صلاحیت نامزدها، صدور کارت موقت مداحان وشاعران برای حضور در انتخابات از 3 ماه قبل تاکنون انجام شده است.

 

رییس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: در این انتخابات 340 مداح و شاعران آیینی شهرستان کاشان واجد شرایط رأی دادن هستند.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: با برگزاری این انتخابات، 7 عضو کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان برای مدت 3 سال انتخاب خواهند شد.

 

وی، ساماندهی مداحان و شعرای آیینی، نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و شعرای آیینی، تغذیه فکری، ارائه و اجرای طرح های آموزشی را از جمله وظایف کانون مداحان و شاعران آیینی دانست.

 

رییس اداره تبلغیات اسلامی شهرستان کاشان همچنین رشد و پرورش نیروهای مستعد، تعیین متولی خاص امور مداحان، آسیب شناسی و آسیب‌زدایی مداحی و شعر از جهت محتوا، الحان و اشعار، هدایت فعالیت‌های تبلیغی مداحان و شعرای آیینی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی را از دیگر وظایف کانون مداحان و شاعران آیینی اعلام کرد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات