۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۸۵۵۶
در قم برگزار شد؛

همایش مشاورین امور روحانیت استانداران سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ همایش مشاورین امور روحانیت استانداران سراسر کشور در تالار امام رضا(ع) قم برگزار شد.
همايش روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش مشاورین امور روحانیت استانداران سراسر کشور در تالار امام رضا(ع) ساختمان سابق استانداری قم برگزار شد.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم آیت‌الله مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام داوود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و حجت‌الاسلام حسن نمازی سرپرست مرکز خدمات ارتباط دولت با روحانیت به ایراد سخن پرداختند.

 

حجت‌الاسلام داوود نمازی، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت در بخشی این همایش گفت: در حال حاضر برای 29 استان مشاور و چند استان نماینده معرفی شده است.

 

وی افزود: شاید بتوان گفت در تاریخ انقلاب این‌گونه نبوده است، وقتی ما این کار را بر عهده گرفتیم، حتی شرح وظایف به صورت کامل بیان نشده بود و ما چند ماه برای این کار وقت گذاشتیم.

 

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت بیان داشت: روحانیت در سراسر کشور دارای وظایف و نمایندگان زیادی هستند که کار ترویج دین را بر عهده داشتند و به همین جهت باید نهادی واسط بین دولت و جامعه روحانیت به منظور تلاش هدفمند در راستای ترویج مباحث دینی در بین مردم ایجاد می‌شد./993/پ203/ف

ارسال نظرات