۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۷۳۰
استاد حوزه علمیه:

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این‌که دشمن امروز می خواهد با سرگرم کردن ملت ایران قدرت تفکر و عکس العمل را از مردم بگیرد تا بتواند بر ایران تسلط داشته باشد، گفت: دشمن امروز برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی و تغییر سلایق ایرانی است تا بتواند بر ملت ایران تسلط داشته باشد
حجت الاسلام مهدي بصيرت استاد حوزه علميه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرت، استاد حوزه علمیه چهارشنبه شب در جمع عزاداران هیئت فرهنگی امامین عسگریین شهرک ناجی آباد کاشان از انتظار به عنوان افضل اعمال نام برد وگفت: ظهور امام زمان با عملکرد ما میسر است و ما باید با عمل خود و آماده کردن جامعه زمینه را برای برای ظهور ولی عصر خود آماده کنیم.

به گفته وی، تا جامعه مهدوی و شیعی به اضطرار جمعی نرسند صاحب جامعه نخواهد آمد و ظهور امام زمان(عج) محقق نخواهد شد.

 

وی با اشاره به این که برخی مدعی می شوند چرا امام زمان نمی آید جای شاکی و متهم عوض شده است یاد آورشد: امام زمان(عج) می گوید چرا شما که مدعی نیامدن من هستید کاری نمی کنید تا من بتوانم بیاییم.

 

به گفته وی، ظهور امام زمان قرار بود سال 70 انجام شود اما زمانی که واقعه کربلا به وقوع پیوست، غضب خدا شدت گرفت و مردم محروم از رحمت خدا شدند و ظهور به تأخیر افتاد.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که جامعه باید به این اضطرار برسد که خلأ امام زمان چه زجر و فقدان عظیمی است یادآور شد: در کربلا امام زمان مردم در خطر بود یک عده آمدند از امام زمان خود دفاع کردند و سپر ولی امر خدا شدند اما یک عده دیگر سکوت کردند و تماشا کردند و یک عده نیز در کوفه نشستند تا امام حسین وارد کوفه شود، لذا چون نشستند و منتظر ماندند و کاری انجام ندادند واقعه عاشورا و کربلا رقم خورد.

 

حجت الاسلام بصیرت از کربلا به عنوان محلی برای امتحان انسان ها نام برد و تصریح کرد: حادثه کربلا بیانگر این نکته بود که فقط فکر و نیت غربت الله نباید داشت بلکه باید وظیفه شناس و لحظه شناس بود.

 

وی افزود: امروز نیز باید دید امام زمان ما چه نیازی دارد و تنها با شعار دادن و ادعای حمایت از ولایت نمی توان کاری را از پیش برد بلکه باید در عمل ولایت را حمایت کرد.

 

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) در مورد وظیفه شیعه در قبال امام زمان خود گفت: برخی ها در آخرالزمان ادعای محبت به اهل بیت را دارند و تنها شعار می دهند و سر و صدای زیادی دارند اما باطن آنها بر خلاف ظاهر آنها است و فتنه ای که درست می کنند از دجّال هم بدتر است.

 

حجت الاسلام بصیرت در ادامه بر زمان شناسی و فتنه شناسی تأکید کرد و گفت: برای دفاع از مهدی فاطمه باید فتنه شناس و زمان شناس بود تا بتوان مانند رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس که برای عبور همرزمان شان، بدن خود را سپر کردند و با انداختن خود بر روی میدان مین و سیم های خاردار، راه را برای عبور رزمندگان دیگر باز کردند.

 

وی با اشاره به این که عده ای با نام اهل بیت(ع) اما با دشمنان اهل بیت(ع) دست دوستی می دهند یاد آورشد: قرآن با صراحت اعلام کرده است که بدترین دشمنان اسلام مدعیان دوستی با اهل بیت هستند که با دشمنان اهل بیت و اسلام، دست دوستی می دهند.

 

حجت الاسلام بصیرت یاد آورشد: در فتنه سال 88 همه آمده بودند از شرق و غرب جهان و با هر نوع تفکری از سلطنت طلب گرفته تا ضد انقلاب و ریگی وهابی و با رنگ اهل بیت و شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران با یکدیگر متحد شدند تا نظام اسلامی را بر زمین بزنند اما بصیرت ملت ایران حماسه 9 دی را خلق کرد.

 

وی افزود: امروز نیز دشمن دست بردار نیست و برای ضربه زدن به نظام طرح و برنامه های مختلفی را اجرا می کند، از اجرای طرح بحران جمعیت در ایران و خلأ نیروی جوان مبتکر درکشور تا سرگرم کردن مردم ایران به تکنولوژی نوین، ایجاد شبکه های اجتماعی و  تلفن همراه و جدایی اعضای خانواده از یکدیگر تا بتواند با سرگرم کردن ملت ایران طرح ها و برنامه های خود را بر علیه نظام پیاده کند.

 

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به این که دشمن می خواهد با سرگرم کردن ملت ایران قدرت تفکر و عکس العمل را از مردم بگیرد یاد آورشد: دشمن امروز برای رسیدن به اهداف خود به دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی و تغییر سلایق ایرانی است تا بتواند بر ملت ایران تسلط داشته باشد./1307/پ202/ب6 

ارسال نظرات