۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۳۸۷۳۹
قاضی زاده:

مقدمه چینی برای فتنه جدید آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد با اشاره به سابقه طولانی استکبار جهانی در توطئه و برنامه ریزی علیه ایران، گفت: نباید تصور کنیم که با پایان فتنه 88 دشمن دست از دشمنی خود برمی دارد؛ آنها برای طرح ریزی فتنه های جدید با تمام وجود تلاش می کنند.
اميرحسين قاضي زاده سخنگوي جبهه پايداري سيد امير حسين قاضي زاده هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم هفتگی هیأت فاطمیون قم با بیان این که در دوره انقلاب اسلامی جریانات اجتماعی حاکم عمدتا به دنبال مردم سالاری دینی بودند، اظهار داشت: چون یک هدف مشترک به عنوان عزل استبداد داخلی وجود داشت، تمام جریانات اجتماعی پشت این صف قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به این که اکثریت مردم ایران مسلمان هستند، ای امر موجب شده بود صدایی غیر از اسلام از سوی انقلابیو شنیده نشود، حتی با این که سازمان مجاهدین خلق تغییر ایدئولوژی داد و مارکیسیت شد اما در بدنه آن افرادی فعالیت داشتند که مسلمان بودند؛ بسیاری از جریانات فکری نیز همین گونه بود؛ همه اینها تا پیروزی انقلاب، نهضت را همراهی می کردند.

قاضی زاده با اشاره به جدا شد برخی گروه ها از دامان نهضت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب، گفت: پس از پیروزی انقلاب مجاهدی خلق نشان دادند که طالب حکومت اسلامی نیستند و شروع به فتنه و تقابل کردند تا سال 60 که ماجرای اینها به پایان رسید.

وی بیست سال نخست انقلاب را دوره تثبیت انقلاب اسلامی بود و مرحله برخورد سخت دانست و بیان داشت: کسانی که نتوانستند انقلاب اسلامی را به صورت تئوری به حاشیه برانند تصمیم گرفتند با عملیات های تروریستی و نظامی آن را از بین ببرند بنابراین طرح عرب و عجم را به راه انداختند و دیواری از خون کشیدند؛ درست مانند کاری که امروز وهابیت می کنند تا حرف ها رد و بدل نشود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریانات اجتماعی درونی دو حرف را دنبال می کردند یکی این که ما چرا باید در حکومت نقش داده باشیم و تئوری جدایی دین از سیاست را دنبال می کردند این تفکر در گروهای لیبرالی و در برخی مذهبی ها نیز مشاهده می شد که می گفتند دفاع با ارتش است و ما همین که مالیات می دهیم کافی است.

برخی به دروغ می گفتد مردم خسته اند تا جلوی استکبار ستیزی را بگیرند

قاضی زاده گفت: در دوران دفاع مقدس برخی مدام می گفتند مردم دارند خسته می شوند، تا کی جنگ و خونریزی؟ راهش این است که دست از سر به سر گذاشتن با قدرت های بزرگ آمریکا و شوروی برداریم؛ جنگ خود را به جایی برسانیم و سپس حرف از مبارزه با استکبار بزنیم.

وی در تشریح خط فکری سومی که در ابتدای انقلاب شکل گرفت، خاطرشان کرد: عده ای نیز ابتدا همراه بنی صدر و لیبرال ها بودند و حداقل جزو نقادان شهید بهشتی بودند؛ اینها می گفتند حق با ماست و کم کم ادبیات آنها این گونه شد که همین حرف ها را در قالب های دیگری  بزنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اینها ابتدا دیگران را به بهانه این که تفکر امام(ره) را قبول ندارند تکفیر می کردند اما کارشان به جایی رسید که بعدها گفتند مردم می خواهند در سایه حکومتی که شکل گرفته زندگی کنند؛ این نظریات با حرف هایی که امروز برخی نسبت به تحریم ها و فشارهای دشمن می زنند شباهت دارد.

قاضی زاده مطالعه کتاب راز قطعنامه و افکار کسانی که خط صلح را در ایام جنگ دنبال می کردند را توصیه کرد و گفت: این افراد ادعا داشتند که می خواهیم کشور را بسازیم و می گفتند ما موظف هستیم دنیای مردم را نیز آباد کنیم، مگر می شود با یک کشور مخروبه ام القرای اسلام شویم؟! قدرت پول ملی به ایرانی ها و اسلام اعتبار می دهد.

وی ادامه داد: این جریان به همه مردم و حزب اللهی ها توصیه می کردند جنگ تمام شده و باید وارد پروسه سازندگی و کار اقتصادی شوید؛ می گفتند سرمایه داری کار مثبتی است و باید در جامعه ارزش شود؛ آنها سرمایه داخلی را کافی ندانسته بنابراین سرمایه گذاران خارجی را وارد کردند و کاری نداشتند که اینها چه تفکراتی دارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد می گفتند ما امروز به پول سرمایه گذاران خارجی احتیاج داریم بنابراین نباید به کراوات زدن و ظاهر غیر اسلامی آنها ایراد بگیریم؛ مناطق آزاد را برای این افراد ایجاد کردند که بتوانند به دور از مقررات جمهوری اسلامی در کشور بمانند.

قاضی زاده با طرح این پرسش که آیا عنصر فرهنگ باید در جامعه پیشتاز باشد یا عنصر اقتصاد؟ ابراز داشت: جای بحث و بررسی است که اگر رشد اقتصادی را تعریف کردیم باید با عدالت و ارزش های اسلامی همراه آن باشد یا خیر؟

تساهل و تسامح در عرصه فرهنگ به بهانه توسعه اقتصادی صورت گرفت

وی افزود: به تدریج از عنصر اقتصاد به خاطر تخریب هایی که ایجاد شده بود یک تساهل و تسامح ایجاد شد که منجر به گسست فرهنگی در بدنه جامعه و حکومت دینی ایجاد کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روحیه همیشگی ولایت مداری در مردم، گفت: در طول تاریخ انقلاب مردم حاضر شدند برای برقراری ارزش های اسلامی جان بدهند به همی دلیل این عنصر از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفت و آثار خودش را در دوره اصلاحات نشان داد.

قاضی زاده یادآور شد: در سال 84 رجوع به عدالت و ارزش های الهی اتفاق افتاد، این بازگشت از سوی این دشمن و جریان مخالف تحمل نشد همان گونه که خود انقلاب اسلامی را نیز نتوانستند تحمل کنند؛ چراکه نظام سلطه چهارصد سال است که می خواهد بگوید خدا وجود ندارد و هرچه هست در این دنیا است اما انقلابی مبتنی بر ارزش های اسلامی شکل گرفت تا بگوید خدا هست و به جز او هیچ چیز لایق عبادت و اطاعت نیست.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای خنثی سازی این خط فکری، گفت: گفتند نمی شود ما کلی برنامه ریزی کردیم تا این انقلاب نیز مانند همه انقلاب های دیگر منحرف شود اما دوباره یک گروهی آمدند و ارزش های اسلامی را بر روی دست گرفتند و حرفشان در دنیا خریدار بسیاری پیدا کرد و زمینه جنبش های اسلامی فراوانی را بوجود آورد به همین دلیل خواستند این جریان را از بین ببرند.

9 دی انقلاب سوم بود

نماینده مجلس شواری اسلامی با تأکید بر این که مردم در 9 دی نشان دادند که همان مردم سال 57 هستند، تصریح کرد: باوجود یک کار ضد انقلابی و حرکتی که برای براندازی حکومت شکل گرفت مردم نشان دادند حاکمیت ارزش های اسلامی در این جامعه را می خواهند به همین دلیل به آن انقلاب سوم می گوییم.

قاضی زاده افزود: بیست سال برای راه اندازی فتنه 88  برنامه ریزی کرده بودند تا در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ناکارآمدی جمهوری اسلامی را القا کنند و با تحریم و فشار، ثابت کنند که همه با ایران دشمن هستند و کشور ما در انزوا است.

وی با اشاره به توطئه های پیشین استکبارجهانی در ایران، گفت: بارها چنین کاری را در کشور ما انجام داده و موفق شده بودند؛ مانند دوره مشروطیت و قیام ملی شدن صنعت نفت که بازگشت به دیکتاتوری به وجود آمد؛ آنها با یک ظاهر دموکراتیک با ملت مسلمان برخورد می کنند اما خروجی اش دیکتاتوری است، مدل ها و برنامه آنها یک جور است حتی در سایر کشورها از جمله مصر نیز به همی شکل عمل کردند.

دشمن آشکارا برای ایجاد فتنه های بعدی زمینه سازی می کند

نماینده مجلس با بیان این که با خنثی شدن فتنه 88 دشمن دست از دشمنی خود برنخواهد داشت، تصریح کرد: آنچه ما باید بعد از این پنج سال توجه داشته باشیم این است که مگر پس از انقلاب 57، عزل دولت بازرگان و فرار بنی صدر دشمنی ها تمام شد؟ مگر پس از گذار از دوران اصلاحات و سال 84 دست از سر ما برداشتند؟ امروز مقدمات و زمینه چینی ها برای فتنه های بعدی را آشکارا در داخل و خارج مشاهده می کنیم.

قاضی زاده گفت: آنها مرتب در حال تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند از این رو یادآوری 9 دی بسیار مهم است زیرا همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید بدانیم در اوج اقتدار نیز می توانیم ضربه پذیر باشیم.

وی با بیان این که پیروزی و بقای انقلاب ما با دعای امام عصر(عج) بوده است، بیان کرد: دشمنان ما را از همه سو احاطه کرده اند بنابراین باید با تمام وجود به امام زمان(عج) نشان دهیم که حاکمیت اسلام را در این جامعه می خواهیم؛ در این مسیر هم دعا کنیم و هم مجاهدت داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه و پیشرفت بیداری اسلامی، گفت: مردم عراق، بحرین، یمن، پاکستان و افغانستان و بسیاری از کشورها به این انقلاب امید بسته اند و امیدواریم با توجهات حضرت ولی عصر(عج) خطراتی که از سوی دشمنان متوجه کشور ما است دفع شود./928/پ201/ج

ارسال نظرات