۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۳۸۹۴۷
امام جمعه موقت رشت:

بی‌اعتمادی ملت ایران به پیمان‌شکنی آمریکا همچنان پابرجا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با بیان این که تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نشانه سیاست معاویه‌‌ای غرب است، افزود: آمریکا از نسل معاویه است چراکه او یک روز پس از عهد صلح با امام حسن(ع)، عهدشکنی کرد.
امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با بیان این که امروز ایران اسلامی به امنیت پایدار رسیده و تهدید ناپذیر است اظهارداشت: مردم ایران هرکز فریب ظاهری آمریکا را نمی خورتد.

 

وی با اشاره به این که مسأله  فلسطین باید برای سران کشورهای عربی درس باشد، افزود: آمریکا برای چهل‌ویکمین بار در وتوی قطعنامه در سازمان ملل از رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

حجت الاسلام شفیعی زاده با تصریح بر این که ایران در زمینه حفاظت و حراست از کشور به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده است، گفت: باید حوزه صنعت کشور با الگو گرفتن از پیشرفت‌های نظامی بیش از پیش رشد یابد.

 

امام جمعه موقت رشت با بیان این که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند که رژیم صهیونیستی و آمریکا غیر از حرف زور چیز دیگری نمی‌فهمند، بیان کرد: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نشانه سیاست معاویه‌‌ای غرب است.

 

وی با تاکید بر این که علام تحریم‌های جدید آمریکا خود نشان‌دهنده عدم پایداری و نقض تعهدات مذاکره کنندگان هسته‌ای است، خاطرنشان کرد: غربی‌ها و آمریکا در تاریخ همیشه زیرپای تعهداتشان را خالی کرده‌اند و آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر این که بی‌اعتمادی مردم ایران به پیمان‌شکنی آمریکا پابرجا است، بیان کرد: آمریکا از نسل معاویه است چراکه  او یک روز پس از عهد صلح با امام حسن(ع)، عهدشکنی کرد.

 

وی به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و با تاکید بر وحدت هر چه بیشتر مسلمان جهان فزود: اهمیت هفته وحدت و بهره گیری از ظرفیت های آن درشرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات