۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۳۸۹۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس عامل نبود وحدت بین امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که وحدت بین دین اسلام کم است، گفت: دست اجانب مثلث شوم آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس عامل نبود وحدت بین امت اسلام است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 12 ربیع الاول آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان این که پیامبر اسلام بر وحدت بین مسلمانان تأکید زیادی داشت، افزود: دعوت به عقد اخوت و برادری و دعوت به اسلام از سیره پیامبر در هفته وحدت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان به این که وحدت یادگار امام خمینی(ره) است، عنوان داشت: دین اسلام با وجود جمعیت بسیار و تأکید بزرگان وحدت آن کم است.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که متأسفانه وحدت بین امت اسلامی به خوبی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دست های اجانب مثلث شوم آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس عامل نبود وحدت بین امت اسلام است.

وی اختلاف بین حکومت های اسلامی و امت اسلام را به سبب دخالت این مثلث شوم بیان کرد و یادآور شد:  وجود وهابیت و داعش نیز کار این مثلث شوم برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

مسلمانان باید در برابر توطئه دشمن هوشیار باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تولد این تروریست ها با هدف حمله به وحدت مسلمانان بوده است، افزود: مسلمانان باید در برابر توطئه دشمن هوشیار باشند.

وی با بیان این که ترد عناصر افراطی، جاهل و پافشاری بر مواضع  رمز موفقیت و پیروزی سنت الهی است، خاطرنشان کرد: علما و توده مردم وظیفه دارند عناصر افراطی که جامعه را به تفرقه می کشند را ترد کنند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به 16 دی ماه شهادت شهدای هویزه و شهدای دانشجو بیان داشت: دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره)، با شور حسینی در منطقه هویزه ایستادگی کردند تا به شهادت رسیدند.

امروز استعمار به دنبال کشف حجاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به 17 دی سالروز طرح ننگین کشف حجاب خاطرنشان کرد: امروز استعمار به دنبال کشف حجاب است و هجمه سنگینی علیه حجاب و عفاف دارد.

وی با بیان این که امروز دشمنان در قالب شبکه های تلویزیونی و شبکه های مجازی، فرهنگ حجاب و رواج بی بند و باری و فساد اخلاقی در جامعه را در دستور کار قرار داده اند، تأکید کرد: نهادهای گوناگون در جهت تقویت نهاد خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مسؤولیت پدر و مادر در این راستا بیان داشت: دستگاه های فرهنگی باید پاسخگو باشند که در سال فرهنگ چه عملکردی داشته اند و چند درصد طرح های این دستگاه ها اجرایی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به دیدگاه اسلام در رابطه با ازدواج جوانان خاطرنشان کرد: خانواده ها باید با تسهیل شرایط ازدواج از بالا رفتن سن ازدواج جوانان جلوگیری کنند.

وی با بیان این که رفتار و ایمان جوانان در سن جوانی در خطر است، تأکید کرد: دستگاه ها باید پاسخگو باشند که در زمینه ازدواج و ارائه تسهیلات چه کارهای انجام داده اند./9451/پ201/ب2

ارسال نظرات