۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۳۹۰۸۸

برگزاری پنجمین همایش سالانه تقریب مذاهب در مرکز اسلامی هامبورگ

خبرگزاری رسا ـ پنجمین همایش سالانه تقریب مذاهب آلمان با عنوان «افراط‌گرایی؛ چالشی برای اسلام و جامعه» ۲۰ دی با همکاری مرکز اسلامی هامبورگ در این مرکز برگزار می‌شود.
همايش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پنجمین همایش سالانه تقریب مذاهب آلمان با عنوان «افراط‌گرایی؛ چالشی برای اسلام و جامعه» 20 دی با همکاری مرکز اسلامی هامبورگ در این مرکز برگزار می‌شود. 


این همایش هم‌زمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر(ص) به همت شورای مسلمانان هامبورگ و با حضور اساتید و سخنرانانی از کشورهای مختلف و نیز با شرکت علمای شیعه و اهل سنت سراسر آلمان برگزار خواهد شد.


آیت الله رمضانی، امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ؛ آیمان مازیک، رئیس شورای مرکزی مسلمانان آلمان؛ شیخ عدنان ابراهیم، متفکر اسلامی و امام و مدیر شورای اسلامی وین؛ مصطفی یولداش، رئیس شورای مسلمانان هامبورگ؛ کتایون امیرپور، رئیس بخش اسلام‌شناسی دانشگاه هامبورگ و علی قندور از دانشگاه مونستر آلمان ازسخنران همایش خواهند بود.


باکم دیزیری، از دانشکاه اوسنابروک آلمان؛ یاسمین شومن، از دانشگاه برلین آلمان؛ آندریا سلینسکی، از دانشگاه لندن؛ زکریا آلتوگ، مسئول بخش روابط خارجی دی‌تیپ ترکیه؛ اونال کایماکچی، عضو هیئت مدیره اتحادیه شیعیان آلمان؛ نوربرت مولر، عضو هیئت مدیره شورای مسلمانان هامبورگ و علی کیزیل کایا، رئیس شورای مسلمانان آلمان نیز در این همایش سخنرانی می‌کنند./982/د102/ک

 

ارسال نظرات