۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷
کد خبر: ۲۳۹۲۲۲
حجت الاسلام نبیل قاووق:

حزب الله پاسخ فتنه افروزی رژیم صهیونیستی را در جنگ آتی می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که حزب الله لبنان پاسخ فتنه افروزی رژیم صهیونیستی بین شیعیان و اهل سنت را در جنگ آتی می‌دهد.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور شخصیت‌های مسیحی و اهل سنت لبنان در منطقه صیدا برگزار شد، با تأکید براینکه حزب الله لبنان پاسخ توطئه‌های رژیم صهیونیستی را در جنگ آینده خواهد داد، گفت: درحالی که اسرائیل از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت استفاده می‌کند، حزب الله لبنان خود را برای جنگ آتی با این رژیم مهیا می سازد.
 
وی، تلاش اسرائیل برای خنثی کردن پیروزی مقاومت اسلامی در سال 2006 را بی فایده خواند و گفت: حزب الله لبنان به حول و قوه الهی پیروزی بزرگتری از جنگ سی و سه روزه را رقم خواهد زد.

این عضو ارشد حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در طول چهار سال گذشته همه تلاش خود برای تضعیف و محاصره مقاومت اسلامی را به واسطه گروه‌های تکفیری به کار گرفت اما این امر بی نتیجه بود. با وجود همه این فشارها حزب الله نه تنها تضعیف نشد بلکه توانمندی های خود را در زمینه های مختلف تقویت بخشید.
 
حجت الاسلام قاووق دستاوردهای سیاسی و نظامی حزب الله در طول سال‌های اخیر را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت که مقاومت اسلامی لبنان راه را بر فتنه افروزی تکفیری‌ها در لبنان بست و اجازه نداد منطقه بیش از پیش دچار تنش شود.
 
در این مراسم همچنین ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی با انتقاد از اقدامات برخی احزاب لبنانی در تضعیف مقاومت گفت: پرچم مکرم اسلام (ص) به دست  حزب الله لبنان و سایر جنبش ‌های مقاومت طلب است که در راستای تقویت جهان اسلام تلاش می‌کنند.
 
وی افزود: نباید به دشمنان اسلام اجازه داد که با اقدامات خود فتنه های مذهبی و طایفه‌ای را در منطقه به راه بیندازند./983/ب902/ک
ارسال نظرات