۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۳۹۳۰۷
آیت‌الله کعبی در گفت وگو با رسا:

آیت‌الله انصاری شیرازی یار صدیق امام و رهبر معظم انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله کعبی با بیان این‌که آیت‌الله انصاری شیرازی از همراهان نهضت امام راحل، یاران صدیق ایشان و رهبر معظم انقلاب بود، گفت: ایشان دارای یک شخصیت علمی، اخلاقی و مردمی بود.
آيت الله کعبي

آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بیان ویژگی‌ها و شخصیت مرحوم آیت‌الله انصاری شیرازی پرداخت و گفت: این عالم بزرگوار از برجسته‌ترین مدرسین فلسفه و شخصیت‌های بزرگ حوزه علمیه قم بود.

 

وی افزود: آیت‌الله انصاری شیرازی تا پایان عمر شریف شان معمولا در مدارس علمیه بدون هیچ تکلفی حاضر می‌شد و تجربیات اخلاقی و مواضع اخلاقی خود را برای طلاب به ویژه طلاب جوان بیان می‌کرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره شخصیت انقلابی مرحوم آیت‌الله انصاری شیرازی نیز خاطرنشان کرد: ایشان از همراهان نهضت امام راحل، یاران صدیق ایشان و رهبر معظم انقلاب بود.

 

وی ادامه داد: آیت‌الله انصاری شیرازی جایگاه محبوبی در میان اساتید، فضلا و عموم طلاب حوزه علمیه داشت.

 

آیت‌الله کعبی، تواضع و فروتنی، دانش فراوان، تقوا و پرهیزکاری را از جمله ویژگی‌های بارز مرحوم آیت‌الله انصاری شیرازی برشمرد و بیان داشت: اخلاص، صداقت، راستی و همراهی با نهضت امام(ره)، نظام مقدس اسلامی و رهبری از دیگر ویژگی‌های شاخص این چهره بود.

 

وی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله انصاری شیرازی دارای یک شخصیت علمی، اخلاقی و مردمی بود، ایشان شخصیت ارزنده و فرزانه حوزوی بود که خدا با انبیا، اولیا و اهل‌بیت(ع) محشور کند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رحلت آیت‌الله انصاری شیرازی را به محضر صاحب الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، بستگان، بیت شریف ایشان به ویژه مردم استان فارس تسلیت گفت و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را مسألت کرد./993/ت302/ج

ارسال نظرات