۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۹۳۵۲
رییس اداره اوقاف آمل:

حماسه ششم بهمن سند ولایت مداری مردم دیارعلویان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل گفت: حماسه ششم بهمن به عنوان سند ولایت مداری مردم دیار علویان است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.
رييس اوقاف آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ششم بهمن که در اداره اوقاف آمل برگزار شد، گفت: مردم آمل در این حماسه نشان دادند که همیشه پیرو ارزش های والای انقلاب اسلامی بوده و به مقابله با دشمنان نظام خواهند پرداخت.

 

وی با بیان این که حماسه ششم بهمن سال 60 آمل به عنوان افتخاری ارزنده و گرانقدر است، گفت: مردم آمل در این روز بزرگ نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت بوده و در مسیر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های والای گام برمی دارند.

 

حجت الاسلام علیخانی با بیان این که حماسه اسلامی مردم آمل به سبب بصیرت ارزنده مردم این دیار بوده است، گفت: مردم آمل در این روز حماسی با تقدیم 40 شهید به انقلاب اسلامی نشان دادند که در راه تثبیت آرمان های والای آن ثابت قدم  و پیشرو هستند.

 

وی افزود: حماسه ششم بهمن به عنوان سند ولایت مداری مردم دیار علویان است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، تصریح کرد: حماسه مردم آمل به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است که باید اهتمام والایی در راستای تبیین ابعاد ارزشمند آن وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به این که ابعاد حماسه اسلامی آمل باید تبیین شود، بیان داشت: نسل جوان جامعه باید نسبت به وقایعی هم چون شش بهمن آمل اطلاعات و آگاهی کاملی داشته باشد تا بتوان از این داشته های ارزشمند به بهترین نحو لازم  استفاده کرد.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با تاکید بر این که بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل باید به نحوی شایسته و والا صورت گیرد، بیان داشت: در همین راستا ستاد بزرگداشت این حماسه الهی در اداره اوقاف و امورخیریه آمل تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام علیخانی با بیان این که همزمان با هفته بزرگداشت حماسه ششم بهمن ویژه برنامه هایی از سوی این اداره برگزار می شود، تصریح کرد: روز چهارشنبه، اول بهمن، برگزاری زیارت عاشورا در اداره اوقاف و امورخیریه آمل، روز پنج شنبه، دوم بهمن، برگزاری زیارت عاشورا در آستان امامزاده ابراهیم(ع) و دعای کمیل در ابوالفضلی اوجی آباد، روز جمعه، سوم بهمن، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری دعای ندبه در امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده قاسم(ع) چاکسر و بقعه متبرکه درویش اسماعیل، روز شنبه، چهارم بهمن، برگزاری همایش حماسه ششم بهمن و نقش جوان و نوجوان، یادواره شهید سقا علیزاده، در بقعه ناصرالحق و برگزاری همایش هر مسجد یک سنگر در امامزاده قاسم(ع) چاکسر، روز یکشنبه، پنجم بهمن، برگزاری همایش حماسه ششم بهمن و نقش بانوان همراه با برگزاری نمایشگاه در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) و روز دوشنبه، ششم بهمن، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزاده عبدالله(ع) آمل صورت می گیرد./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات