۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۳۹۵۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

اتحاد و همدلی رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: عزت همه مسلمانان در گرو وحدت دنیای اسلام است و اتحاد و همدلی رمز موفقیت مسلمانان جهان در مقابل دشمنان خواهد بود.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران بمناسبت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: عزت همه مسلمانان در گرو وحدت دنیای اسلام است و اتحاد و همدلی رمز موفقیت مسلمانان جهان در مقابل دشمنان خواهد بود.

 

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: عزت همه مسلمانان در گرو وحدت دنیای اسلام است و اتحاد و همدلی رمز موفقیت مسلمانان جهان در مقابل دشمنان خواهد بود.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه افزود: نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) بنیانگذار و معمار وحدت اسلامی است و امروز هم کلید واژه و رمز موفقیت امت اسلامی در برابر همه توطئه ها و فتنه انگیزی های نظام سلطه حفظ وحدت و برادری در میان امت اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: عمده دلایل بودجود آمدن مسائلی که امروز در جهان اسلام ایجاد شده است، از بین رفتن اتحاد و وحدت و یا کمرنگ شدن این مهم در میان آنان است و تنها راه حل برون رفت از مشکلات جامعه اسلامی در قبال توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان وحدت و انسجام هرچه بیشتر بین مذاهب اسلامی است.

 

حجت الاسلام شکریان ضمن اشاره به برنامه ها و دسیسه های نظام های استکباری برای خدشه دار کردن چهره اسلام و مسلمانان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام، وحدت به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و با سرنوشت مسلمانان در عرصه اجتماعی سیاسی گره خورده است که پرداختن به  گفتمان امت واحده اسلامی و الگو برداردی از سیره و سبک زندگی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص)  می تواند بسیار راهگشا باشد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با مهم ارزیابی کردن برگزاری با شکوه جشن های هفته وحدت تاکید کرد: برگزاری جشن های ماه ربیع الاول به خصوص جشن ولادت نبی مکرم اسلام(ص) خود بهترین فرصت برای ایجاد اتحاد، همدلی، برابری و برادری بین همه مذاهب اسلامی است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  به برکت رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای متحد ترین کشور در منطقه و جهان اسلام است و می تواند بهترین الگو برای کشورهای اسلامی قرار گیرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات