۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۳۹۵۹۸
همزمان با هفته وحدت؛

نرم افزارهای «قیام قم» و «حریم کوثر» رونمایی شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز هفته وحدت و قرار گرفتن در آستانه روز نوزدهم دی، از نرم افزارهای چند رسانه‌ای «قیام قم» و «حریم کوثر» که به همت مؤسسه مالی اعتباری کوثر تولید شده است، رونمایی شد.
نرم افزار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با آغاز هفته وحدت و قرار گرفتن در آستانه روز 19 دی، نرم افزارهای چند رسانه‌ای «قیام قم» و «حریم کوثر» که به همت مؤسسه مالی اعتباری کوثر تولید شده است، روز پانزدهم دی ماه در قم رونمایی شد.

 

در این مراسم استاندار قم، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم، مدیر عامل مؤسسه مالی اعتباری کوثر و جمعی از مسؤولان استان حضور داشتند.

 

عیسی رضایی، مدیر عامل مؤسسه مالی اعتباری کوثر انجام کارهای فرهنگی را از جمله رسالت‌های این مؤسسه دانست و اظهار داشت: تولید نرم افزار «قیام قم» از جمله این کارهای فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: باید از استاندار قم و سایر نهادهای استان به سبب حمایت از تولید این نرم افزارها تقدیر کرد؛ این نرم افزارها به صورت رایگان در میان مشتریان شعب مؤسسه کثر و شرکت کنندگان در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب توزیع می‌شود.

 

استاندار قم نیز در سخنانی تولید نرم افزارهای «قیام قم» و «حریم کوثر» از سوی مؤسسه مالی اعتباری کوثر را ارزنده خواند و اظهار داشت: تبیین اهداف قیام 19 دی برای نسل بعد به وسیله این نرم افزار صورت گرفته است.

 

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی ‌محلاتی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تولید این نرم افزارها را خدمتی ارزشمند به انقلاب عنوان کرد و از مؤسسه کوثر به سبب چنین کاری تقدیر کرد و از این مؤسسه به عنوانی نهاد حامی کارهای فرهنگی یاد کرد.

 

آتش زیر خاکستر با موضوع نگاهی به برخی ریشه‌ها و انگیزه‌های قیام 19 دی، روایت نوزدهم با موضوع شرح اتفاقات روزهای 17 تا 19 دی 1356، دستاوردهای 19 دی با موضوع بررسی تاثیرات قیام 19 دی بر روند انقلاب اسلامی، واکنش‌ها با موضوع مروری بر واکنش‌های گروه‌های مختلف به این واقعه، شهیدان قیام با موضوع مختصری از زندگی نامه چند تن از شهیدان قیام، مقالات و همچنین کلام بزرگان درباره ابعاد مختلف این قیام تاریخی از عناوین اصلی نرم افزار «قیام قم» است.

 

گنجینه این نرم‌افزار نیز شامل عکس، فیلم، شعر و خاطره درباره واقعه 19 دی قم است که به همت موسسه مالی اعتباری کوثر تولید شده است./993/پ203/ی

ارسال نظرات