۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۲۴۰۱۹۹
نماینده مراجع تقلید در کویت:

با ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی می‎توان بر تروریسم فائق آمد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای کویت از ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی به عنوان راه ریشه کن شدن تروریسم یاد کرد.
سيدمحمدباقر المهري نماينده مراجع تقليد در کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر المهری نماینده مراجع تقلید در کویت در پیامی، تروریسم، خشونت و تندروی را پدیده ای روشن برای همگان دانست و نسبت به خطر این مساله هشدار داد.

 

در این پیام آمده است: گروه تروریستی داعش بخش زیادی از عراق و سوریه را اشغال کرده و همچنان خطر بزرگی برای کشورهای اسلامی و عربی به شمار می آید.

 

وی به بررسی راه های ریشه کن شدن تروریسم پرداخت و افزود: گسترش اعتدال، تسامح و نهادینه ساختن مفاهیم اسلامی، مبارزه با تندروی و تروریسم و خشونت، همزیستی مسالت آمیز، احترام به آرا و عقاید دیگران، وحدت صادقانه اسلامی، رهایی از استعمار و مبارزه با صهیونیسم جهانی از راه های نابودی تروریسم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین المهری تصریح کرد: قدرت های جهانی، صهیونیست های جنایتکار و برخی مسلمانان غافل درصدد اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل تسنن هستند تا بر ثروت های مسلمانان مسلط شده و آنان را همانند ملت فلسطین، آواره کرده و به قتل برسانند.

 

نماینده مراجع تقلید در کویت بر لزوم اتحاد مسلمانان در برابر دشمن صهیونیسم و آمریکا تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: مسلمانان باید بدانند موارد وحدت انگیزانه میان آنان به مراتب از اختلافات بیشتر است، بنابراین باید زیر پرچم اسلام محمدی و شعار «لا اله الا الله و محمد رسول الله» متحد شویم./980/ب902/د

ارسال نظرات