۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۴۰۲۹۲
امام جمعه موقت سنندج:

تأسی از سیره رسول‌الله راه‌گشای مسلمانان در تمامی عرصه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهر سنندج گفت: پیروان پیامبر اسلام (ص) هیچگاه دست به قتل، خونریزی، تجاوز به عنف و غارت اموال نمی زنند، داعشی ها نه تنها مسلمان نیستند بلکه دشمن اصلی دین اسلام و مسلمانان نیز محسوب می شوند.
ماموستا حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، ماموستا سید احسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج در خطبه های نماز جمعه این شهر بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) الگوی کاملی برای تمام انسان ها است، مهربانی، عطوفت و مروت پیامبر اکرم(ص) از وی انسانی کامل و تمام ساخته بود  از این رو مسلمانان باید حول این شخصیت بزرگوار با هم متحد و منسجم باشند.


وی در ادامه بیان کرد: اسلام دین عالم‌گیر بوده و دشمنان چاره‌ای جز تسلیم در برابر آموزه‌های متعالی این دین الهی ندارند، تأسی از سیره رسول‌الله(ص) همواره راه‌گشای مسلمانان در تمامی عرصه‌ها بوده است، عمل به سیره و سنت ایشان می‌تواند مسلمانان را از مصائب گوناگون نجات و به سوی آرامش و عزت رهنمون سازد.


امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور، یک دلی و یک زبانی امت اسلام بیش از پیش تقویت شود تا بتوان در برابر دشمنان دین مبین اسلام با وحدت و انسجام ایستادگی و مبارزه کرد.


ماموستا حسینی در ادامه از مردم کردستان به دلیل حضور در مراسم های جشن و شادی ماه ربیع الاول قدردانی کرد و گفت: مسلمانان باید این روزها بیشتر با سیره پیامبر اکرم(ص) آشنا شوند و تلاش کنند راه رسول خاتم (ص) را ادامه دهند، کردستان در ماه ربیع الاول غرق در شور و شادی است و افتخار می کنیم که برای منجی عالم بشریت و آخرین رسول خداوند متعال جشن و شادی می گیریم.

 

وی تأکید کرد: این روزها عده ای به نام اسلام از این دین رحمانی و الهی چهره ای خشن و ضد بشری ساخته اند، رفتار و کردار تکفیری ها و داعشی ها کاملا مغایر با احکام دین اسلام و سیره نبوی(ص) است، پیروان پیامبر اسلام (ص) هیچگاه دست به قتل، خونریزی، تجاوز به عنف و غارت اموال نمی زنند، داعشی ها نه تنها مسلمان نیستند بلکه دشمن اصلی دین اسلام و مسلمانان نیز محسوب می شوند.


امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک هفته گزینش و تقدیر از خدمات کارکنان هسته‌های گزینش در استان، اظهار داشت: امیدواریم که نگاه ویژه مسؤولان و کارکنان هسته‌های گزینش نسبت به نیروهای مستعد و نخبه استان نگاهی تسهیل‌گرایانه و سرشار از حمایت باشد، جوانان تحصیل‌کرده و نخبه کردستانی نیازمند حمایت متولیان امر هستند.


وی همچنین به بارش نعمات الهی در سطح استان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: بارش برف و سرمای هوا منجر به افزایش مصرف گاز در استان شده و از مردم درخواست همکاری با شرکت گاز در جهت جلوگیری از قطعی گاز را داریم./967/پ202/ب6

ارسال نظرات