۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۴۰۷۱۲

معارضان بحرینی مواضع نخست وزیر را «دروغ» و «سخیف» خواندند

خبرگزاری رسا ـ مخالفان دولت بحرین مواضع نخست وزیر بحرین در «بهترین» خواندن پارلمان این کشور را «دروغ» و «سخیف» توصیف کردند.
خليفه بن سلمان آل خليفه  نخست وزير بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیفه سلمان نخست وزیر دولت بحرین طی سخنانی در جمع نمایندگان پارلمان این کشور، قوه قانونگذاری کشورش را بهترین پارلمان خواند و مدعی شد که منامه دارای بهترین پارلمان با اراده پادشاهانه و با خواسته ملت است. این مواضع قدیمی‌ترین نخست وزیر جهان با واکنش‌ مخالفان مواجه شد.

 

مخالفان بحرینی مواضع شیخ خلیفه سلمان را «دورغ» و «سخیف» توصیف کردند.

 

نخست‌وزیر بحرین در جمع نمایندگان پارلمان جدید این کشور که به دیدارش آمده بودند گفت: پارلمان فعلی بحرین بهترین است زیرا با اراده پادشاهانه برخاسته از خواسته‌های ملت تشکیل شده است.

 

وی با بیان اینکه بحرین در معرض تروریسمی از سوی برخی بحرینی‌های بی اراده قرار گرفته است، مخالفان را به اجرای طرح‌های کشورهای دیگر متهم کرد.

 

یکی از مخالفان بحرینی در واکنش به مواضع نخست وزیر کشورش گفت: سخنان خلیفه ارزش پاسخ گفتن ندارد زیرا او عادت کرده است که عقل شهروندان را به سخره بگیرد و به آنان به چشم بنده نگاه کند.

 

این مخالف بحرینی نخست وزیر کشورش را اژدهایی که بر سرقت ثروت‌های این کشور زندگی می‌کند و فردی که از چهل سال پیش مردم را به قتل می‌رساند توصیف کرد.

 

وی سخنان نخست‌وزیر را یاوه‌گویی‌ توصیف کرد و گفت که این سخنان، هویت رژیم آل‌خلیفه که بر جنایت و تحقیر ساکنان اصلی شکل گرفته را نشان می‌دهد.

 

انتخابات پارلمانی دولت بحرین، نزدیک به دو ماه گذشته برگزار شد که به علت تحریم گسترده آن از طرف مخالفان، با اقبال کم‌رنگ مواجه شد./994/ب102/د

ارسال نظرات