۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۴۱۰۴۹
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

بازداشت شیخ علی سلمان سبب انزوای الوفاق نمی‎شود

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، خواستار آزادی فوری رهبران سیاسی و دینی این کشور شد و بیان داشت که رژیم آل‎خلیفه در اجرای نقش‎هایش با شکست مواجه شده است.
شيخ حسين الديهي معاون دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین شب گذشته طی مراسمی که در مقر این جمعیت برگزار شد، رویدادهای چند روز اخیر بحرین را مورد بررسی قرار داد و گفت: نقشه‎های شوم رژیم آل‎خلیفه برای شکستن کمر جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با شکست مواجه شده است.

 

وی افزود: رژیم آل‎خلیفه می‎پندارد که با بازداشت حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق و سید جمیل کاظم رییس شورای مرکز این جمعیت می‎تواند الوفاق را از دایره سیاست کنار بگذارد. جمعیت الوفاق اسلامی با قوت، توکل و ایمان به مسیر خود ادامه خواهد داد.

 

این عالم بحرینی، جمعیت الوفاق اسلامی را یک موسسه بزرگ و قوی خواند و تصریح کرد: جمعیت الوفاق اسلامی بحرین متعلق به یک شخص نیست که با بازداشت وی بتوانند این جمعیت بزرگ را زمین گیر کنند؛ الوفاق، یک نهاد مردمی است که با حمایت ملت بحرین به فعالیت خود با قوت ادامه می‎دهد.

 

ادامه انقلاب بحرین یک مسؤولیت ملی است

 

وی بر ادامه مسیر انقلاب به صورت مسالمت آمیز تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: حفظ انقلاب رسالت بزرگی است که باید آن را به صورت مسالمت آمیز ادامه دهیم. فعالیت در زمینه‎های انقلابی تکلیف و یا واجب شرعی و قانونی نیست بلکه یک مسؤولیت ملی است.

 

شیخ حسین الدیهی به اولویت‎های جمیعت الوفاق اسلامی بحرین اشاره کرد و ادامه داد: آزادی فوری دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی و اعضای این جمعیت از چنگال ظالمانه رژیم آل‎خلیفه از اولویت‎های الوفاق محسوب می‎شود که مردم بحرین با شرکت در تظاهرات و استفاده از شبکه‎های اینترنتی باید زمینه آن را فراهم سازند.

 

گفتنی است که رژیم آل‎خلیفه در طول یک ماه گذشته حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، سید جمیل الکاظم رییس شورای مرکز این جمعیت و تعدادی از انقلابیان را بازداشت کرده است. محکومیت رهبران سیاسی و دینی بحرین سبب افزایش بحران در بحرین شده است./994/ب902/د

ارسال نظرات