۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۴۱۰۶۶
وزیر اقتصاد و دارایی در دیدار آیت الله شبیری :

رییس جمهور فشارهای سختی را تحمل می کند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اقتصاد و دارایی از شرایط امروز اقتصاد کشور به عنوان سخت ترین دوران اقتصادی کشور یاد کرد و ابراز داشت: جنگ اقتصادی که امروز به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده است سخت تر از جنگ هشت ساله با عراق است.
ديدار وزير اقتصاد با مراجع و علماي قم ديدار وزير اقتصاد با حضرت آيت‌الله شبيري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دکتر علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی در دیدار با حضرت آیت الله شبیری زنجانی امروز پنجشنبه گزارشی از عملکرد یکساله دولت ارائه کرد.
وزیر اقتصاد و دارایی در این دیدار با ابراز خرسندی از موفقیت های نسبی به دست آمده در یک سال اخیر اظهار داشت: آرامش نسبی به وجود آمده در شرایط کنونی کشور و تحریم های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موفقیت دولتمردان خبر می دهد.
دکتر طیب نیا ابراز امیدواری کرد: رشد اقتصادی که در بنگاه های بزرگ به وجود آمده به سطح عموم جامعه منتقل شود تا مردم از رونق کسب و کار بهره مند شوند و باعث امیدواری بیشتر در سطح جامعه گردد.
وی با ابلاغ سلام مخصوص رییس جمهور و عرض سلام و ادب وی خدمت حضرت آیت الله شبیری زنجانی گفت: دکتر روحانی با توجه به شرایط بوجود آمده سیاست های خارجی متحمل فشارهای فراوانی است.
وزیر اقتصاد و دارایی از اختلافات ارکان نظام ابراز تأسف کرد و ادامه داد: در این شرایط اگر همدلی نباشد مضرات زیادی متوجه جامعه و کشور خواهد شد و متأسفانه آن مقدار که باید ارکان نظام با هم همدل نیستند.
دکتر طیب نیا در پایان گفت: جنگی که اینبار به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده در زمینه اقتصادی است؛ این جنگ بسیار سخت تر و دشوارتر از جنگ با عراق در طول هشت سال دفاع مقدس است.
وی ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مراجع تقلید و همدلی مسؤولان نظام و درک بالای مردم نظام جمهوری اسلامی ایران در این جنگ هم به پیروزی برسد.
گفتنی است، حضرت آیت الله شبیری زنجانی ضمن جویا شدن فعالیت های اقتصادی دولت برای توفیق در امور دولت دعای خیر کرد و توصیه هایی را خطاب به مسؤولان دولت ارائه کرد/836/پ202/ج
ارسال نظرات