۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۴۱۴۶۷
دبیرکل جنبش آزادگان بحرین:

رژیم بحرین حمایت بیگانگان را گدایی می‎کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جنبش «آزادگان» بحرین خطاب به رژیم آل‌خلیفه گفت: رژیمی که به حمایت ارتش‌ کشورهای بیگانه برای سرکوب مخالفان نیازمند است، شایسته ادامه حیات نیست.
سعيد الشهابي، دبيرکل جنبش آزادگان بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید الشهابی دبیر کل جنبش آزادگان بحرین در گفت‌‌وگو با شبکه خبری العالم با اشاره به سخنان اخیر سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان درباره انقلاب مسالمت آمیز ملت بحرین، اظهار داشت: میان کسانی که سرزمین خود را از چنگال اشغالگران آزاد کردند و کسانی که کشور خود را به دست اشغالگران سپردند، تفاوت بسیاری وجود دارد.

 

الشهابی با اشاره به نزدیک شدن مناسب 14 فوریه سالروز انقلاب بحرین در سال 2011 گفت: این چهارمین سال اعلام خواسته‌های مردم علیه گروهی است که حمایت خارجی‌ها را گدایی می کند.

 

وی افزود: مردم عربستان، رژیم را مجبور کردند که حکم شلاق «رائف بدوی» فعال مخالف سعودی را متوقف کند، این اقدام تحول وحشتناکی برای «حمد بن عیسی آل‌خلیفه» پادشاه بحرین به شمار می‌رود که به ریاض تکیه دارد.

 

دبیر کل جنبش آزادگان بحرین با بیان اینکه به سقوط آل‌خلیفه روز به روز نزدیک‌تر می‌شویم، افزود: بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق این شکست سیاسی و اخلاقی را به وجود آورده است.

 

وی پیش بینی کرد که محاکمه نبیل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین در 20 ژانویه، شکست دیگری برای رژیم آل‌خلیفه رقم بزند.

 

الشهابی با بیان اینکه رژیمی که به حمایت ارتش و نیروهای شش کشور خارجی و بیگانه نیازمند است، شایسته ادامه حیات نیست، افزود: تا زمانی که مردم خواهان سرنگونی رژیم باشند، این رژیم نخواهد توانست بر روی پای خود بایستد./994/ب102/د

ارسال نظرات