۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۴۱۵۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مقابله با موج اسلام گرایی مهم ترین هدف توهین به مقدسات مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت اهانت به مقدسات مسلنمانان، گفت: ریشه حکومت اسلامی بر مبنای حکومت بر دل‌ها است و از آن جایی که غرب به این موضوع پی برده است می خواهد با زشت نشان دادن چهره اسلام و توهین به پیامبر اسلام(ص) جلوی موج اسلام گرایی را در جهان بگیرد.
حجت السلام کاظم لطفيان مديرکل سازمان نتبليغات اسلامي بيرجند

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که اقدامات رسانه های خارجی و نشریات فرانسوی ریشه در کینه عمیق استکبار و یهود صهیونیسم نسبت به اسلام دارد، گفت: غرب و سران استکبار می خواهند به وسیله این اقدامات چهره اسلام را در جهان زشت کرده و موج گرایش به اسلام در جهان به عقب بازگرداند.

 

وی افزود: از آن جایی که سیره و سنت رسول خدا(ص) مبنی بر تکریم اخلاق بشری و انسانیت است مسلمانان می توانند با وحدت و واکنش درست در مقابل دشمن حقانیت اسلام را به جهانیان ثبات کرده و از شرایط کنونی برای گسترش اندیشه اسلامی در جهان استفاده کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که خداوند انسان ها را بر مبنای یک سرشت واحد آفریده است، ادامه داد: هیچ کس حق ندارد به بهانه های مختلف از جمله دین و اعتقاد یا نژاد کسی را به سخره بگیرد و به او توهین کند؛ کسی که چنین کاری را انجام می دهد هدفی جز رسیدن به منافع مادی و امیال پست و حیوانی ندارد.

 

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به این که سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) بر این اساس است که عطوفت، مهربانی و آرامش را به جامعه برگرداند، ادامه داد: از آن جایی که سیره رسول خدا (ص) بر مبنای عقلانیت و مهربانی است افراد زیادی را به خود جلب می کند به همین خاطر غرب می خواهد با اهانت به رسول خدا (ص) جلوی موج گرایش به اسلام را بگیرد.

 

وی با بیان این که مسلمانان باید با وحدت حقانیت اسلام را به جهانیان نشان دهند، افزود: سکوت علمای اسلام نه تنها این مشکل را حل نخواهد کرد بلکه موجب خواهد شد دشمن بیش از قبل با سواستفاده از اختلافات میان مسلمانان آن ها را چپاول کرده و به اهداف و پروژه های شوم اسلام هراسی خود ادامه دهد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که دشمن همچنان به توهین های خود نسبت به رسول خدا(ص) ادامه می دهد، تاکید کرد: این موضوع ناشی از عدم واکنش درست جهان اسلام است زیرا با حمله به ساختمان نشریات خارجی نمی توان این مشکل را حل کرد بلکه راهکار حل این مشکل این است که مسلمانان با وحدت حقانیت اسلام را به جهانیان نشان دهند.

 

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به برگزاری نشست علمای شیعه و سنی در این زمینه در روزهای آینده، یادآور شد: علمای شیعه و سنی در خراسان جنوبی اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم کرده و با وحدت به دنبال ارائه راهکارهایی برای مقابله با موج اسلام هراسی دشمن بوده و می خواهند با وحدت حقانیت اسلام را به جهانیان نشان دهند./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات