۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۴۱۵۳۶

راه‎اندازی کمپین آشنایی با قرآن در آمریکا به منظور مقابله با اسلام‎هراسی

خبرگزاری رسا ـ شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در آمریکا پس از حملات تروریستی به مجله فرانسوی شارلی ابدو و به منظور مقابله با گسترش اسلام‎هراسی در این کشور اقدام به راه اندازی کمپین آشنایی با قرآن نموده است.
کمپين آشنايي با قرآن در آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در آمریکا پس از حملات تروریستی به مجله فرانسوی شارلی ابدو و به منظور مقابله با گسترش اسلام‎هراسی در این کشور اقدام به راه اندازی کمپین آشنایی با قرآن نموده است.
 
در این کمپین، مسلمانان آمریکایی نسخه هایی از قرآن کریم را به طور رایگان در اختیار آن دسته از شهروندان غیرمسلمان آمریکایی که مایل باشند قرار می دهند.
 
نسخه های قرآن توزیع شده در کمپین آشنایی با قرآن شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی به زبان عربی بوده و همراه با ترجمه انگلیسی مترجمی به نام محمد اسد می باشند.
 
آیات قرآن مرتبط با موضوعاتی مانند حقوق زنان، عدالت اجتمای و احترام به سایر ادیان در نسخه های قرآن توزیع شده در آمریکا مشخص شده اند.
 
شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در کنار توزیع نسخه های رایگان قرآن کریم در میان شهروندان غیرمسلمان آمریکایی اقدام به راه اندازی کلاس های آموزشی برای آشنا ساختن خبرنگاران رسانه های گروهی با دین اسلام نموده است.
 
نیهاد عواد، مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در بیانیه ای خاطرنشان کرد: آیات مشخص و واضحی در قرآن وجود دارند که مسلمانان را به پاسخ آرام و بدون خشونت در مقابل اهانت ها توصیه می کنند.
 
مدیر اجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی در ادامه بیانیه خود افزود: آزادی بیان، هسته مرکزی اعتقادات اسلامی را تشکیل می دهد.
 
شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی آمریکا اعلام کرده است که تحقیقات این شورا همبستگی پایداری را میان افزایش آگاهی در مورد اسلام و کاهش قضاوت های نادرست در مورد مسلمانان نشان می دهد./990/ب902/ک
ارسال نظرات